تيم منتخب هفته ليگ برتر انگليس
تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, | 15:25 | نویسنده : Amir

در تيم منتخب اين هفته ليگ برتر انگليس 3 مدافع برتر از تيم‌هاي منچستري بودند و هافبک ولزي تاتنهام نيز نمايش فوق العاده ديگري از خود نشان داد.

به گزارش فارس، در هفته‌اي که گذشت، هفته بيست و هفتم ليگ برتر انگليس برگزار شد که در آن نمايش برخي از بازيکنان نسبت به سايرين بيشتر به چشم آمد. آنها در تيم برتر هفته جاي گرفتند که اسامي آنها به شرح زير است:

دروازه‌بان:

يوسي ياسکلاينن (وستهام)

جو هارت و مارک شواتزر نيز در آستانه حضور در اين فهرست بودند ولي به هيچ وجه نمي‌توان عملکرد ياسکلاينن در ديدار با تاتنهام را ستايش نکرد. اگر او نبود، اسپرز مي‌توانست 5 يا 6 گل بزند.

مدافعان:

ماينر فيگوئروا (ويگان)

به نظر مي‌رسد فصل براي ويگان به تازگي آغاز شده است. آنها عملکرد خوبي دارند. فيگوئروا در اين ديدار يک گل زد و يک پاس گل داد تا در اين سياهه جاي بگيرد.

ريو فرديناند (منچستريونايتد)

روي هاجسن، سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس بايد فرم کنوني فرديناند را زير نظر بگيرد. او در ديدار با رئال مادريد عالي بود و همان عملکرد را در ديدار با کويينز پارک رنجرز تکرار کرد.

حبيب کولو توره (منچسترسيتي)

آخرين باري که توره در جمع بهترين‌ها قرار گرفته بود به فصل پيش بازمي‌گردد. عملکرد او در ديدار برابر چلسي نشان‌گر اين بود که روبرتو مانچيني بايد بار ديگر به وي اطمينان کند.

رافائل داسيلوا (منچستريونايتد)

او در ديدار با کويينز پارک رنجرز گلي به ثمر رساند که بهتر از آن را در تاريخ فوتبال خود نزده است! خوليو سزار، دروازه‌بان کويينز تنها کاري که از دستش برآمد، تماشاي توپ هنگام ورود به دروازه بود.

هافبک‌ها:

جک ويلشر (آرسنال)

او هنوز جوان است ولي يک رهبر در خط مياني توپچي‌ها به شمار مي‌آيد. حمايت آرسن ونگر، سرمربي اين تيم از ويلشر مي‌تواند او را به بازيکني فوق العاده در سال‌هاي پيش رو تبديل کند.

گرت بيل (تاتنهام)

او در حال حاضر بهترين دوران ورزشي خود را سپري مي‌کند. در اين فصل در کليه رقابت‌ها براي اسپرز 19 گل زده و به نظر مي‌رسد به دردسر بزرگي براي دروازه‌بانان تبديل شده است.

يحيي توره (منچسترسيتي)

ديدار منچسترسيتي و چلسي به هيچ وجه يک بازي کلاسيک از آب درنيامد ولي پيروزي سيتي نشان از گنجايش ذهني بالاي بازيکنانش داشت. يحيي گل فوق العاده‌اي زد و مقدمات پيروزي تيمش و کاهش فاصله با منچستريونايتد را پايه گذاري کرد.

مهاجمان:

ديميتار برباتوف (فولام)

فوتبالي که او ارائه مي‌کند 2 درجه آرامتر از سايرين است ولي بازهم از تماشاي بازي او لذت مي‌بريم. شوت سر ضرب او در ديدار برابر استوک سيتي موجب پيروزي تيمش شد.

روملو لوکاکو (وست برومويچ)

از زماني که لوکاکو به وست برم پيوسته، پيتر آدموينگي آزادي عمل بيشتري داشته است. او که به شکل قرضي از چلسي به وست بروم رفته، به نظر مي‌رسد تمام ويژگي‌هايي که فرناندو تورس ندارد را يکجا در اختيار دارد!

آرونا کونه (ويگان)

نمايشي زيبا از بازيکن ساحل عاجي. او در اين ديدار به شکلي ظاهر شد که هيچ کس در هيچ ديدار ديگري چنين عملکردي از او نديده بود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ