حذف دي ماتئو از تاريخ چلسي
تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 11:34 | نویسنده : Amir

در عکس بزرگ قهرماني چلسي در ليگ قهرمانان اروپا که بر ديوار استمفوردبريج نصب شده چهره دي ماتئو حذف شده است.

تيم چلسي در فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا با هدايت دي ماتئو، جام قهرماني را بالاي سر برد و شگفتي‌ساز بزرگ اين رقابت‌ها لقب گرفت.

باشگاه چلسي عکس بزرگي از بازيکنان و کادر فني را با جام قهرماني در آليانس آره‌نا بر ديوار استمفوردبريج آويزان کرد تا براي هميشه در تاريخ اين باشگاه جاودان بمانند.

باشگاه چلسي در اقدامي جالب و تامل برانگيز عکس قبلي را برداشت و به جاي آن عکس ديگري را نصب کرده که در آن تمام چهره‌هاي قبلي وجود دارند اما چهره‌ دي ماتئو حذف شده که اين تعجب همگان را برانگيخته است.

چلسي فصل گذشته با هدايت وياش بواش نمايش ضعيفي داشت و اين مربي پرتغالي از کار برکنار شد تا دي ماتئو جوان جاي او را بگيرد. نتايج چلسي با آمدن اين مربي ايتاليايي بهتر شد و در ميان ناباوري همگان با حذف بارسلونا و شکست بايرن‌ مونيخ در آليانس آره‌نا قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شد. دي ماتئو در فصل جاري ليگ برتر نتايج نسبتا ضعيفي با چلسي گرفت، اما در حالي که از حمايت بازيکنان و تماشاگران برخوردار بود از کار برکنار شد تا رافا بنيتس، جايگزين او شود.

با آمدن اين مربي اسپانيايي وضعيت آبي پوشان بهتر نشد. شاگردان بنيتس در هفته بيست و هفتم ليگ برتر انگليس با دو گل برابر منچستر سيتي تن به شکست دادند تا با توجه به پيروزي تاتنهام به رده چهارم جدول رده بندي صعود کنند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ