اولين امتياز آسيايي استقلال مقابل الريان
تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 11:41 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال استقلال در اولين ديدار آسيايي خود برابر الريان متوقف شد.


 تيم فوتبال استقلال ايران در اولين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 18:50 در قطر به مصاف تيم الريان رفت که بازي با نتيجه 3 بر 3 مساوي به پايان رسيد.

ساموئل در دقيقه 27 و آرش برهاني در دقيقه 2+45 و جواد نکونام  در دقيقه 85 از روي نقطه پنالتي براي استقلال گلزني کردند. تابه‌تا بازيکن تيم الريان در دقيقه 37 از روي نقطه پنالتي و موسي هارون در دقيقه 59 و نيلمار در دقيقه 87 گل‌هاي الريان را به ثمر رساند.

بنجامين ويليام استراليايي داور مسابقه به سياوش اکبرپور از استقلال و فرننادز و آلدياني از الريان کارت زرد نشان داد.

استقلال بازي را هجومي آغاز کرد و در 10 دقيقه اول بازي دو موقعيت گلزني به دست آورد که هر دو بار ضربه‌هاي آرش برهاني و سياوش اکبرپور با بدشانسي گل نشد. در دقيقه 30 نيز مجتبي جباري و سياوش اکبرپور دو بار پياپي به تير دروازه حريف کوبيدند. در دقيقه 55 هم حنيف‌ عمران‌زاده گلزني کرد که کمک داور آن را آفسايد اعلام کرد. آبي‌پوشان در اين بازي به راحتي مي‌توانستند به پيروزي برسند اما شانس با آبي‌پوشان همراه نبود تا آنها در اولين گام خود در آسيا فقط يک امتياز بگيرند. تماشاگران شاهد يک بازي زيبا و پرگل بودند.

همچنين در دقيقه 95 نيز استقلال توسط فرزاد حاتمي به گل رسيد که داور پيش از آن خطا روي دروازه‌بان اعلام کرده بود.

استقلال در ليگ قهرمانان آسيا با تيم‌هاي العين امارات، الريان قطر و الهلال عربستان هم‌گروه است.

در ديگر ديدار اين گروه تيم العين با نتيجه 3 بر يک الهلال را شکست داد تا صدرنشين گروه شود. استقلال هم در رده دوم قرار گرفت.

ترکيب  استقلال:

سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، حسن اشجاري (از دقيقه 65 علي حمودي)، پژمان منتظري، جي‌لويد ساموئل، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، جواد نکونام، مجتبي جباري، آرش برهاني( از دقيقه 76 فرزاد حاتمي) و سياوش اکبرپور( از دقيقه 62 فرهاد مجيدي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ