سوغاتي رئالي‌ها به پليس کاتالان در نيوکمپ
تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 16:19 | نویسنده : Amir

پليس کاتالان پس از فيناليست شدن رئال مادريد در کوپا‌دل‌ري از بازيکنان اين تيم درخواست سوغاتي کرد.

به گزارش فارس، رئال مادريد سه‌شنبه شب در نيوکمپ موفق شد با نتيجه 3 بر يک بارسلونا را در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري شکست دهد تا فيناليست اين مسابقات شود. هنگامي که بازيکنان پس از مسابقه و قبل از حرکت به سمت فرودگاه بارسلونا در حال شادي و دوش گرفتن در رختکن خود بودند، «موسوس دسکادرا» (پليس منطقه‌اي کاتالان) بي‌صبرانه پشت در منتظر بود تا از بازيکنان پيراهن‌هايشان را که با آنها به پيروزي 3 بر يک دست يافتند، طلب کند.

اين گروه که مسئوليت اسکورت تيم رئال و تأمين امنيت آنها را بر عهده داشت، از بازيکنان طلب سوغاتي کردند. اين گروه از افراد پليس بدون در نظر گرفتن وفاداري به باشگاه منطقه خود تمجيدشان را از شاگردان مورينيو اعلام کردند و به قهرمانان نيوکمپ تبريک گفتند.

جشن شادي رئالي‌ها به محض دميدن داور در سوت خود به نشانه پايان بازي شروع شد، اما هنگام رسيدن بازيکنان به رختکن شور بيشتري پيدا کرد.

واکنش ابتدايي بازيکنان در پايان اين مسابقه ارسال پيغام به گوشه ورزشگاه بود که 500 نفر از هواداران رئال مادريد از آن نقطه نظاره‌گر بازي بودند. آنها در رختکن به ژوزه مورينيو و کريستيانو رونالدو به دليل عملکرد فوق‌العاده‌اش تبريک گفتند.

برخي اظهار داشتند که نيوکمپ به سنگ شانس تبديل شده و رئال در اين ورشگاه عالي بازي مي‌کند. برگزاري بازي فينال در اين ورزشگاه فکر بدي نيست.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ