مورينيو:هميشه مربي ترکيب تيم راانتخاب مي‌کند
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:, | 12:20 | نویسنده : Amir

سرمربي پرتغالي رئال مادريد در کنفرانس بين‌المللي ورزشي دبي اعلام کرد چيزي که در فوتبال تغيير نمي‌کند، انتخاب بازيکنان توسط سرمربي است.

ژوزه مورينيو يک بار ديگر در کنفرانس مطبوعاتي به صورت غيرمستقيم به نيمکت‌نشيني کاسياس در بازي مقابل مالاگا اشاره کرد.

به گزارش فارس،وي در سخنراني‌اش در کنفرانس ورزشي بين‌المللي دبي که همراه با بزرگان فوتبال دنيا در آن حاضر شده بود، اظهار داشت: شايد هفته بدي به نظر برسد؛ اما نتيجه آن فوق‌العاده بود. فوتبال به شدت تغيير مي‌کند، اما يک چيز ثابت مي‌ماند. بازيکنان همچنان توسط مربي براي يک مسابقه انتخاب مي‌شوند.

وي در خصوص کاسياس اظهار داشت: کاري نمي‌کنم که اين مسئله بيش از حد بزرگ شود. براي من رئال مادريد اهميت دارد و سرمربي بايد تمام تلاشش را براي تيم انجام دهد. ساده است. نيازي به هياهو، بزرگ کردن يا هرچيز ديگري نمي‌بينم. کساني که بدون توجه به آنچه در گذشته رخ داده، به آينده فکر مي‌کنند را ترجيح مي‌دهم.

سرمربي رئال مادريد در خصوص حضور پرتغالي‌ها در اسپانيا گفت: سخت است، بسيار سخت. فکر مي‌کنم اين به دلايل تاريخي است که برخي مردم تلاش مي‌کنند آن را فراموش کنند.

ژوزه مورينيو ادامه داد: کريستيانو يک ستاره است. همه به دليل شخصيت و اراده‌ رونالدو خواهان بازيکني مثل او هستند. همه مي‌دانند که او بهترين است و از او حمايت مي‌کنند. جايگاه طبيعي وي بزرگترين تيم‌هاي دنيا است.

وي در خصوص رويارويي با منچستريونايتد در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: مقابل تيمي بايد به ميدان برويم که توسط يک اسطوره هدايت مي‌شود. نبرد هيجان‌انگيزي خواهد بود و دوست داريم تيمي را شکست دهيم که فلسفه متفاوتي با رئال مادريد دارد.

سرمربي سابق چلسي تصريح کرد: يک مربي دوران خوب و بد دارد. مسئوليت تيمي با 20 تا 25 بازيکن از کشورهاي مختلف کار آساني نيست. فوتبال بايد مهم‌ترين مسئله در زندگي آنها باشد و مهم است که اين موضوع را در آنها دروني کنيد. مهم‌ترين هدف من هر روز انگيزه دادن به بازيکنان است.

مورينيو در خصوص مطبوعات نيز ادامه داد: دنياي مطبوعات دنياي پيچيده‌اي است زيرا آنها بايد از طريق کاري که انجام مي‌دهند، زندگي کنند. ما مي‌توانيم در يک مسابقه به پيروزي برسيم؛ اما آنها هميشه بايد به دنبال خبري باشند. به همين دليل است که راه را اشتباه مي‌روند. سال‌ها پيش يک دروغ در رسانه‌ها بسيار بد بود. مسئله اکنون اين است که آنها وقتي نمي‌فروشند، به دروغ‌پردازي روي مي‌آورند. ما مربيان بايد با دروغ‌ها روبرو شويم و اين اصلا کار آساني نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ