رئال مادريد ميزبان بارسلوناي زخم خورده
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 9:20 | نویسنده : Amir

رئال مادريد در هفته بيست و ششم رقابت‌هاي لاليگا ميزبان بارسلونا خواهد بود و اوساسونا از بيلبائو پذيرايي مي‌کند.

هفته بيست و ششم رقابت‌هاي لاليگا شنبه شب با انجام 4 ديدار پيگيري مي‌شود و در مهم‌ترين ديدارها رئال مادريد در کمتر از 4 روز بار ديگر با رقيب ديرينه خود بارسلونا رو در رو خواهد شد.

به گزارش فارس،قوهاي سپيد که سه‌شنبه شب با پيروزي 3 بر يک و درخشش کريستيانو رونالدو توانستند جشن صعود به فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري را در نيوکمپ برگزار کنند، با انگيزه بيشتري در نيم‌فصل دوم لاليگا از آبي‌اناري‌ها پذيرايي خواهند کرد.

رويارويي اول دو تيم با دوئل ستارگان آرژانتيني و پرتغالي با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد تا بارسلونا در نيم‌فصل اول در تمام بازي‌ها به جز ال‌کلاسيکو به پيروزي برسد.

بارسلونا در حالي شنبه شب ميهمان قوهاي سپيد است که در بازي‌هاي اخير خود عملکرد خوبي نداشته است. اين تيم پس از عملکرد نه چندان جالبي که در لاليگا مقابل سويا داشت، در دور رفت مرحله يک‌هشتم نهايي نيز در سن‌سيرو با نتيجه 2 بر صفر مقابل ميلان شکست خورد و پس از آن در دور برگشت نيمه‌نهايي کوپادل‌ري در خانه با نتيجه 3 بر يک مغلوب رقيب ديرينه خود، رئال مادريد شد.

بسياري بيماري تيتو ويلانووا و عدم حضور او را از دلايل افت آبي‌اناري‌ها مي‌دانند. علاوه بر اين مسي درخشش هميشگي را ندارد و به نظر مي‌رسد دوران درخشش کاتالان‌ها به سر رسيده است.

در طرف ديگر ميدان شاگردان آقاي خاص انگيزه فراواني دارند. قهرمانان لاليگا شنبه شب ميزبان بارسلونا هستند و پس از آن بايد سه‌شنبه شب در ديداري حساس براي صعود به يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد منچستر را پشت سر بگذارند. رئال مادريد در دور رفت اين مسابقه هم در سانتياگو برنابئو با تساوي يک بر يک متوقف شد.

دي ماريا در اين ديدار به دليل اخراج در بازي گذشته لاليگا حضور ندارد و در بارسلونا هم حضور ژاوي هرناندس به دليل درد عضلاني و مسي به دليل تب‌ کردن با کمي ترديد رو به رو است.

شاگردان مورينيو هم‌اکنون با 16 امتياز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده سوم جدول لاليگا قرار دارند و مي‌توانند در صورت پيروزي در اين ديدار علاوه بر کم کردن اختلاف با صدرنشين به يک قدمي اتلتيکو برسند. اين پيروزي مي‌تواند انگيزه مادريدي ها براي فتح اولدترافورد را مضاعف کند.

در ساير بازي‌هاي شنبه شب دپورتيوو لاکرونيا ميزبان رايووايکانو خواهد بود و والنسيا از لوانته پذيرايي مي‌کند.

ياران مسعود شجاعي نيز که هفته گذشته توانستند با گلزني هافبک ايراني خود مقابل لوانته به برتري برسند و تا رده چهاردهم جدول بالا بيايند بايد از شاگردان مارسلو بيلسا پذيرايي کنند. اتلتيک بيلبائو هم‌اکنون با 26 امتياز در رده شانزدهم جدول قرا دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ