فرگوسن:شغل نبايد شخصيت شما را تغيير دهد
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 10:11 | نویسنده : Amir

سرمربي منچستريونايتد تاکيد کرد شغل يک مربي نبايد به هيچ وجه شخصيت او را تحت تاثير قرار دهد.

به نقل از ساکرنت، سر الکس فرگوسن بيست و هفتمين سال حضور خود در منچستريونايتد را پشت سر مي‌گذارد. او در اين مدت شياطين سرخ را به قدرت نخست ليگ برتر انگليس تبديل کرده است.

به گزارش فارس،با توجه به اينکه فرگوسن 71 ساله شده، پيدا کردن جانشيني براي او در سال‌هاي اخير به دغدغه اصلي سران منچستريونايتد تبديل شده است. وقتي از پيرمرد اسکاتلندي در مورد اين موضوع سوال شد، وي به بيان ديدگاه‌هايش پرداخت.

«جانشين من کار سختي نخواهد داشت و مي‌تواند موفق باشد. با توجه به ساختاري که ما در اين تيم داريم، شغلي سخت و غير قابل انجام نخواهد بود. مربي جديد ديگر چه مي‌خواهد؟ البته داشتن ابتکار عمل چيزي است که مي‌تواند هر مربي را به يک مربي پيشرو بدل کند ولي مهم‌ترين نکته اين است که شخصيت يک مربي تغييري نکند.»

وي افزود: از اين اتفاق‌ها رخ داده که يک مربي وقتي در تيمي حضور پيدا مي‌کند، تلاش مي‌کند تا خودش را نيز تغيير دهد. شغل شما نبايد شخصيت شما را تغيير دهد بلکه شما بايد شغلي را که در دست گرفته‌ايد را تغيير دهيد. تغيير يک تيم، يعني فلسفه فوتبالي يک باشگاه را به فلسفه‌اي که خودتان داريد تغيير دهيد ولي خودتان تغييري نکنيد. شخصيت خود را ثابت نگه داريد تا بازيکنان بدانند شما چه کسي هستيد و چه ديدگاه‌هايي داريد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ