مهدوي‌کيا: بايد دست پر از اصفهان برگرديم
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 11:4 | نویسنده : Amir

کاپيتان پرسپوليس مي‌گويد ذوب آهن تيم خوبي است اما تنها هدف اين روزهاي قرمزها، قهرماني در جام حذفي و کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا است.


مهدي مهدوي کيا با اشاره به رقابت چهار تيم بالايي ليگ برتر براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا، گفت: پرسپوليس روند خوبي را در پيش گرفته و شرايط بسيار خوب شده است اما فکر مي‌کنم با نتايجي که چهار تيم بالايي جدول مي‌گيرند کار ما براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا از ليگ بسيار دشوار شده است. با اين شرايط فکر مي‌کنم تنها راهي که باقي مانده قهرماني در جام حذفي است.

به گزارش ايسنا،وي افزود: پرسپوليس با وضعيتي که پيدا کرده مي‌تواند به فينال جام حذفي برسد. بازي با ذوب آهن ديدار دشواري خواهد بود. وقتي تيمي توانسته تا اين مرحل خودش را بالا بکشد، نشان مي‌دهد که حتما تيم خوبي است اما ما تنها به هدف‌مان فکر مي‌کنيم و بايد با دست پر از اصفهان به تهران برگرديم، آن هم در شرايطي که ديروز بازي بسيار خوبي برابر سايپا انجام داديم.

مهدوي کيا درباره شرايط پرسپوليس در ليگ هم گفت: در نيم فصل دوم خوب نتيجه گرفته‌ايم. حتي مي‌توانستيم در چند بازي که به مساوي رسيديم پيروز شويم و شرايط‌مان را در جدول بهتر کنيم اما به هر حال در مقايسه با نيم فصل نخست وضعيت‌مان بهتر شده و چند پله‌اي خودمان را بالا کشيده‌ايم.

وي درباره وضعيت خود نيز به ايسنا گفت: معمولا وقتي مصدوميت کهنه کمرم عود مي‌کرد دو هفته طول مي‌کشيد تا شرايطم به وضعيت گذشته برگردد. حالا پس از برطرف شدن آن دردها آماده‌ام که با تيم تمرين کنم و از امروز در کنار بازيکنان تمرين‌هاي گروهي‌ام را آغاز خواهم کرد و مشکلي ندارم.

کاپيتان پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که درخشش ولاتکو گروزدانوسکي با روزهاي پاياني حضور شما در پرسپوليس همراه شده با اين شرايط شايد رسيدن‌تان به ترکيب اصلي کمي دشوار باشد، گفت: برايم اين مسائل اهميتي ندارد و تنها مهم اين است که پرسپوليس نتيجه بگيرد. ضمن اينکه مي‌توانم در چند پست بازي کرده و به تيم کمک کنم.

مهدوي‌کيا درباره حضورش در اردوي تيم ملي نوجوانان و حضور قطعي‌اش در جام جهاني ترکيه گفت: علي دوستي مربي من بوده است و احترام زيادي برايش قائلم. ضمن اينکه دوست داشتم در کنار اين تيم در جام جهاني حضور داشته باشم. فکر مي‌کنم تيم ملي نوجوانان پتانسيل زيادي دارد و مي‌تواند در جام جهاني نتيجه بگيرد. همچنين چون آغاز جام جهاني نوجوانان با شروع کار من در مربي‌گري همزمان مي‌شود، دوست داشتم همزمان با آغاز کلاس‌هاي مربي‌گري، در چنين تورنمنتي حاضر باشم به همين خاطر تصميم گرفتم با هماهنگي انجام شده، در کنار اين تيم حاضر باشم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا ممکن است شما در جام جهاني نوجوانان روي نيمکت تيم ملي ايران بنشينيند گفت: اصلا چنين چيزي نيست. تنها قرار است در تمرين‌ها حضور داشته باشم و تجربه‌ام را در اختيار بازيکنان جوان قرار دهم. قرار است در سانتر از جناحين و ضربات ايستگاهي به تيم کمک کنم. ضمن اينکه بايد ترس بازيکنان نوجوان ما هم از تيم‌هاي اروپايي بريزد و من هم تلاش مي‌کنم راهنمايي‌هاي لازم را به آن‌ها انجام دهم.

مهدوي کيا در پايان درباره اينکه گفته مي‌شود ممکن است او به همراه چند بازيکن قديمي پرسپوليس در ديدار احتمالي برابر ستاره‌هاي ميلان از فوتبال خداحافظي کند گفت: من درباره اين مسئله چيزي نشنيده‌ام بنابراين نمي‌توانم درباره آن صحبت کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ