فلسفه فوتبال رئال با بارسلونا متفاوت است
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 15:37 | نویسنده : Amir

هافبک ملي پوش رئال مادريد تاکيد کرد فلسفه فوتبالي بارسلونا با رئال مادريد متفاوت است.


به نقل از مارکا، ژابي آلونسو که از بارسلونا راهي رئال مادريد شده است، در گفت‌وگويي به مقايسه شيوه‌هاي بازي رئال و بارسلونا پرداخته است.

به گزارش فارس،آلونسو در اين مورد گفت: فلسفه فوتبال ما با بارسلونا متفاوت است. ما تيکي تاکا بازي نمي‌کنيم. اهدافمان در هر بازي مشخص است و مي‌خواهيم به سريع‌ترين شکل ممکن به محوطه جريمه حريف رسيده و گلزني کنيم.

آلونسو در مورد هم‌تيمي‌هاي خود در رئال گفت: در رئال بازيکناني حضور دارند که در سطح متفاوتي بازي مي‌کنند. مهاجمان ما مي‌توانند در هر زماني که مي‌خواهند موقعيت گلزني ايجاد کنند. عملکرد من هم ارتباط مستقيمي با کل تيم دارد. چيزي که براي من با اهميت است، شيوه بازي تيم و موفقيت آن است. اگر سطح تيم بالا باشد، من نيز مي‌توانم سطح بازي خودم را بالاتر برده و پيشرفت کنم. اين بدان معنا است که من هنوز هم جا براي پيشرفت دارم.

آلونسو در مورد ديدار با بارسلونا و منچستريونايتد گفت: ديدار با اين 2 تيم مي‌تواند بسيار ديدني باشد. ديدار با يونايتد را مي‌توان يک فوتبال ناب دانست. اينکه بتوانيم دهمين قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را با رئال مادريد جشن بگيريم خيلي خوب است. عدم قهرماني اين تيم در سال‌هاي اخير به يک مشکل بزرگ تبديل شده که اميدوارم در سال جاري حل شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ