علاقه بکام براي ادامه همکاري با پي اس جي
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 15:37 | نویسنده : Amir

کاپيتان پيشين تيم ملي انگليس تمايل دارد همکاري خود با پاري سن ژرمن را ادامه دهد.


به نقل از اکيپ، ديويد بکام 37 ساله که به تازگي با امضاي قراردادي 5 ماهه راهي پاري سن ژرمن فرانسه شده است، هفته گذشته در نخستين ديدار خود براي اين تيم برابر مارسي به ميدان رفت و عملکرد خوبي نيز از خود ارائه کرد.

به گزارش فارس،بکام پيش از اين در لس آنجلس گلکسي، رئال مادريد و منچستريونايتد نيز به ميدان رفته است. او در مورد ماندن يا نماندن خود به نشريه اکيپ گفت: مي‌دانم که قرارداد من با پاري سن ژرمن 5 ماهه است ولي به واقع مي‌خواهم با اين باشگاه براي تبديل شدن به يک باشگاه بزرگ همکاري کنم. در سن من، شما نمي‌توانيد قراردادي 2 يا 3 ساله امضا کنيد. بايد هر سال ببينم شرايط بدني من اجازه مي‌دهد ادامه دهم يا نه. اگر احساس کنم مي‌توانم بازي کنم، به دوران فوتبالم ادامه خواهم داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ