موراتي اينترميلان را مي‌فروشد
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 19:15 | نویسنده : Amir

مالک اينترميلان فروش اين باشگاه را مد نظر قرار داده است.

به نقل از توتو اسپورت، ماسيمو موراتي در سال 1995 باشگاه اينترميلان را از ارنستو پلگرينو خريداري کرد تا ادامه دهنده راه پدرش باشد.

به گزارش فارس،آنجلو موراتي، پدر ماسيمو، از سال 1955 تا 1968 و در دوران طلايي نرآتزوري، مالک اين تيم بود. با اين حال که موراتي اکنون اعلام کرده روزي باشگاه را به فروش خواهد رساند، از تمامي جاه طلبي‌هايش براي قهرماني با اين تيم پرده برداشته است.

«تنها چيزي که اکنون به آن فکر مي‌کنم، کمک سهامداران اقليت براي ساخت ورزشگاه جديد است. پس از ساخت ورزشگاه مي‌خواهم باشگاه را بفروشم. اين موضوع را رد نمي‌کنم. بايد اعتراف کنم به فروش باشگاه فکر کرده‌ام.»

با توجه به اينکه خانواده موراتي نزديک به نيم قرن مالک اينترميلان بوده‌اند، ماسيمو 67 ساله از اهميت حضور چهره‌ها و ايده‌هاي جديد براي به روز نگه داشتن باشگاه آگاه است.

«بايد اشخاص جديد را وارد باشگاه کرد تا ايده‌هاي نو را با خود براي پيشرفت تيم با خود بياورند. اين موضوع موجب مي‌شود تا شما همواره ارتباط نزديکي با هواداران داشته باشيد. آنها همواره شما را حمايت خواهند کرد. نمي‌خواهم بگويم که علاقه‌ام به باشگاه تمام شده است. همواره دوست دارم اينتر در تمامي جام‌ها به قهرماني برسد. هيچ گاه از بدست آوردن قهرماني سير نمي‌شوم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ