فان پرسي به ديدار با رئال مي رسد
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 19:17 | نویسنده : Amir

سرالکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد، تاييد کرد که رابين فان پرسي مي تواند تيمش را در ديدار حساس سه شنبه شب مقابل رئال در چمپيونزليگ همراهي کند اما در مورد حضور فيل جونز در اين ديدار هنوز ترديدهايي وجود دارد.

  به نقل ازسايت گل، اين ملي پوش هلندي در ديدار مقابل کوئينزپارک رنجرز از ناحيه لگن دچار مصدوميت شد و نگراني هايي در مورد غيبت احتمالي در ديدار با رئال در مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ وجود داشت اما فرگوسن به هواداران اين تيم اطمينان داد که فان پرسي مي تواند در ديدار شنبه مقابل نوريچ و همچنين بازي سه شنبه شب برابر رئال حضور داشته باشد.

سرمربي اسکاتلندي شياطين سرخ در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رابين فان پرسي اين هفته تمرين کرد و براي ديدار مقابل نوريچ آماده است. آسيب ديدگي او جزئي بود و اکنون مشکلي ندارد."

فرگوسن در مورد حضور فيل جونز در ديدار با رئال چندان خوش بين نيست اما احتمال حضور در اين ديدار را به طور کامل رد نکرد.

" فيل جونز امروز دويدن را آغاز کرد. او براي اينکه خود را به ديدار مقابل رئال برساند، بايد بجنگد و ما به او اين فرصت را خواهيم داد اما او مطمئنا نمي تواند مقابل نوريچ بازي کند."

او همچنين در مورد حضور گيگز در دو ديدار پيش رو که تعداد بازي هاي او براي منچستريونايتد را از مرز 1000 عبور خواهد داد، گفت:" او در ديدار با نوريچ خواهد بود و همچنين در ديدار سه شنبه شب. فکر نمي کنم کسي بتواند به آنچه او دست پيدا کرد، برسد."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ