مهرام و پتروشيمي فيناليست شدند
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 19:20 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي بسکتبال مهرام و پتروشيمي با شکست فولادماهان و شهرداري گرگان راهي ديدار نهايي ليگ برتر شدند.


 به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار سوم تيم‌هاي فولاد ماهان اصفهان و مهرام تهران در مرحله نيمه‌نهايي ليگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز با سوت اميرحسين صفرزاده، سرداور بازي آغاز شد.

فولادماهان با ترکيب سامان ويسي، جواد داوري، کريس ويليامز، محمدرضا اکبري و محمد کُنه وارد زمين شد و در سوي ديگر ميدان مهمد بچيروويچ، سرمربي مهرام هم مهدي کامراني، فريد اصلاني، صمد نيکخواه بهرامي، مارکو ميليچ و فراسيسکو السون را به ميدان فرستاد.

سامان ويسي بازيکن ماهان با يک پرتاب 3 امتيازي موفق نخستين امتياز اين بازي را رقم زد. کوارتر اول را ماهاني‌ها بهتر آغاز کردند و پيش افتادند، اما رفته رفته مهرام با عملکرد خوب صمد نيکخواه بهرامي و مهدي کامراني بازي را متعادل کرد و در نهايت 20 بر 17 به برتري رسيد.

مهرام کوارتر دوم را هم بهتر آغاز کرد. توپ هاي ماهاني ها وارد سبد نمي‌شد و در مقابل مهرامي‌ها در ربياند موفق تر عمل مي‌کردند. کمتر از 5 دقيقه مانده بود که پرتاب 3 امتيازي صمد بازي را 27 بر 21 به سود مهرام کرد که پس از اين امتياز کاردوست براي ماهان به ميدان آمد تا زير حلقه خودش را نشان دهد.



مهرام فاصله را هر لحظه بيشتر مي‌کرد که صادق‌زاده وقت استراحت گرفت. پس از اين زمان استراحت ماهاني‌ها با تمرکز بهتري ادامه دادند و فاصله را کمتر کردند و 30 ثانيه مانده بود که کريس ويليامز با يک پرتاب 2 امتيازي پاسخ ريباند ميليچ را داد و اين کوارتر با حساب 35 بر 34 به پايان رسيد.

نيمه دوم را مهرام با پرتاب‌هاي کامراني و ميليچ آغاز کرد. بازي پاياپاي پيش مي‌رفت که در ادامه کار سامان ويسي با يک پرتاب 2 امتيازي حساب کار را 45 بر 43 کرد تا در اين زمان سرمربي مهرام وقت استراحت بگيرد.

اصغر کاردوست با يک حرکت زير حلقه 2 امتياز را براي ماهان کسب کرد و پس از آن پرتاب 3 امتيازي زيباي فريد اصلاني حساب کار را 51 بر 44 به سود مهرام کرد و پس از آن 3 امتيازي موفق السون اختلاف را به عدد 10 رساند تا اين کوارتر 54 بر 44 به پايان برسد.

کوارتر چهارم با پرتاب پنالتي صمد نيکخواه آغاز شد. 2 تيم در ابتداي اين کوارتر در پرتاب‌هاي خود ناموفق بودند و نمي‌توانستند امتياز کسب کنند و بازي خشن دنبال مي‌شد و به همين دليل عماد سلماني دچار آسيب ديدگي شد و از زمين بيرون رفت.

در ادامه کار و 5 دقيقه از اين کوارتر گذشته بود خطاي فرانسيسکو السون روي اکبري 2 پرتاب را به ماهاني‌ها داد تا اين بازيکن با گل کردن آنها نتيجه بازي را 59 بر 55 کند.

بازي که بيش از 2 هزار تماشاگر آن را تماشا مي‌کردند، در لحظات پاياني بسيار حساس پيش مي‌رفت و ماهاني ها براي رسيدن به بازي چهارم و و مهرامي در انديشه فينال بودند. پرتاب 3 امتيازي ويسي با خطاي صمد نيکخواه همراه بود وکه ويسي با 2 پرتاب موفق نتيجه را 60 بر 59 کرد، اما بلافاصله پرتاب ميليچ اختلاف را به 3 رساند.

يک دقيقه و 30 ثانيه به پايان بازي پرتاب پنالتي کامراني حساب کار را 68 بر 63 کرد تا صادق‌زاده درخواست وقت استراحت کند و پس از بازگشت به زمين 3 پرتاب 3 امتيازي از ويسي، داوري و کُنه از ماهان وارد سبد نشد تا با خطا روي کامراني مهرام صاحب 2 پرتاب شود و با گل کردن آنها اختلاف را به عدد 8 رساند. حساب کار 71 بر 63 بود که صادق‌زاده دوباره درخواست وقت استراحت کرد و در پايان پرتاب 2 امتيازي صمد نتيجه را 73 بر 63 کرد تا اين تيم راهي فينال شود.

در ديگر ديدار اين مرحله پتروشيمي بندرامام که 2 بازي رفت را برده بود، امروز هم در گرگان مقابل شهرداري به برتري 92 بر 50 رسيد و حريف مهرام در ديدار نهايي شد.

اين 2 تيم فصل قبل نيز فينال را برگزار کرده بودند که مهرام در نهايت قهرمان شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ