پاسخ هاينکس به صحبت‌هاي سرمربي دورتموند
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 20:33 | نویسنده : Amir

سرمربي بايرن مونيخ در واکنش به صحبت‌هاي مربي دورتموند اعلام کرد بهتر است پس از شکست وقار خودمان را نشان دهيم.

 ديدار تيم‌هاي بايرن مونيخ و بروسيا دورتموند در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي آلمان با نتيجه يک بر صفر به سود بايرن مونيخ به پايان رسيد.

پس از اين ديدار يورگن کلوپ، سرمربي دورتموند در کنفرانس خبري گفت: امروزه بعضي‌ها سعي دارند به کارهايي که چيني‌ها در صنعت و اقتصاد انجام مي‌دهند مبادرت ورزند. آنها با پرداخت پول بيشتر به بازيکنان،‌ راه چيني‌ها را در پيش گرفته‌اند.

اين اظهار نظر واکنش يوپ هاينکس، سرمربي بايرن را در پي داشته است. «بايرن مونيخ پيش از آنکه کلوپ مربي دورتموند شود نيز وجود داشت و فوتبال زيبا و يگانه‌اي را ارائه مي‌کرد. بهتر است پس از هر پيروزي و شکست کمي وقار از خودمان نشان دهيم. اين کار پس از شکست خيلي بيشتر به چشم مي‌آيد.»

هاينکس در ادامه به رويارويي با مربياني همچون ارنست هاپل، آريگو ساچي و مارچلو ليپي اشاره کرده که همه آنها را شکست داده است. «هيچ گاه پس از آن ديدارها کسي را به چيزي متهم نکرده بودم. اگر يورگن افتخار بدست داشتن هدايت تيم‌هاي بزرگي چون بايرن مونيخ و رئال مادريد را در کارنامه داشته باشد، مي‌تواند متوجه شود که چه مي‌گويم. مربي گري در اين تيم‌ها، دنياي متفاوتي را پيش چشم شما رقم مي‌زند.»

تابستان گذشته بايرن مونيخ با صرف هزينه 70 ميليون يورو بازيکناني مانند ماريو ماندزوکيچ کروات، ژردان شکيري ستاره سوييسي،‌ دانته مدافع فصل پيش مونشن گلادباخ و خاوي مارتينز اسپانيايي را جذب کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ