بيل و وياش بوآش بهترين‌هاي ماه فوريه ليگ
تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, | 12:47 | نویسنده : Amir

گرت بيل و وياش بوآش از تاتنهام به عنوان بهترين بازيکن و مربي ماه فوريه ليگ برتر انگليس انتخاب شدند.


اتحاديه باشگاه‌هاي انگليس گرت بيل و وياش بواش از تاتنهام را به ترتيب به عنوان بهترين بازيکن و بهترين سرمربي ماه فوريه ليگ برتر انتخاب کرد.

به گزارش ايسنا،بيل در ماه فوريه نمايش خيره کننده‌اي در ترکيب تيمش داشت و در 4 ديدار برابر نورويچ‌سيتي، وست‌بروم‌ويچ، نيوکاسل و وستهام 6 گل را به ثمر رساند تا تيمش به رده سوم جدول رده‌بندي صعود کند. اين بازيکن ولزي پس از انتخاب به عنوان بهترين بازيکن ماه گفت: در فوريه بسيار خوب کار کرده و با ارائه بازي‌هاي زيبا به رده سوم جدول رده‌بندي صعود کرديم. از اين که به عنوان بازيکن ماه انتخاب شدم، بسيار خوشحالم. اميدوارم نتايج خوب تيم ادامه يابد.

اتحاديه باشگاه انگليس همچنين وياش بوآش، سرمربي پرتغالي تاتنهام را براي دومين بار به عنوان بهترين سرمربي ماه انتخاب کرد. بوآش فصل گذشته هدايت چلسي را بر عهده گرفت ولي در استمفوردبريج موفق نبود و تيمش نتايج ضعيفي را کسب کرد تا اين که از کار برکنار شد و جاي خود را به روبرتو دي‌ماتئو داد. سران باشگاه تاتنهام در فصل جابه‌جايي تابستاني وياش بوآش را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کردند. اين مربي جوان پرتغالي در بازي‌هاي آغازين فصل عملکرد ضعيفي داشت ولي رفته‌رفته تيمش بهتر شد و الان با 51 امتياز در رده سوم جدول قرار دارد.

وياش بوآش پس از انتخاب به عنوان بهترين سرمربي ماه فوريه گفت: از اين انتخاب خوشحالم. در ماه فوريه 3 پيروزي ارزشمند را به دست آورديم. مي‌خواهيم به اين روند خود ادامه دهيم. هنوز بازي‌هاي زيادي باقي مانده است و بايد تا پايان بجنگيم.

تاتنهام در حساس‌ترين بازي هفته‌ 28 ليگ برتر انگليس يکشنبه در وايت‌هارت‌لين از آرسنال پذيرايي مي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ