سرمربي الاهلي عربستان اخراج شد
تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, | 12:48 | نویسنده : Amir

سران باشگاه الاهلي عربستان در اقدامي غيرمنتظره و عجيب سرمربي خود را از کار برکنار و ايليچ صرب را به عنوان جانشين او انتخاب کردند.

الاهلي عربستان در نخستين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا با دو گل برابر ميهمانش الغرافه به پيروزي رسيد. سران اين باشگاه عربستاني در اقدامي عجيب‌و غيرمنتظره کارل ياروليم، سرمربي چک خود را از کار برکنار کردند.

به گزارش ايسنا،اين مربي باتجربه در سال 2011 هدايت الاهلي را برعهده گرفت و موفق شد اين تيم را قهرمان جام حذفي عربستان کند. الاهلي با هدايت اين مربي باتجربه نمايش خوبي در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ عربستان داشت و با 62 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت. اين تيم همچنين در ليگ قهرمانان آسيا هم خوش درخشيد و به فينال صعود کرد ولي با 3 گل برابر اولسان هيونداي کره‌جنوبي تن به شکست داد.

الاهلي در فصل جاري ليگ عربستان نتايج ضعيفي کسب کرده است و با 36 امتياز در رده پنجم جدول رده‌بندي جاي و با تيم صدرنشين الفتح 16 امتياز اختلاف دارد.

اين باشگاه عربستاني الکساندر ايليچ صرب را به عنوان جانشين ياروليم انتخاب کرده است. الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا با تيم‌هاي النصر، الغرافه و سپاهان ايران همگروه است و در دومين بازي خود چهارشنبه (13 مارس) ميزبان النصر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ