تمرينات تيم ملي واليبال آغاز شد
تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, | 12:57 | نویسنده : Amir

تمرين تيم ملي واليبال ايران صبح امروز با حضور 16 بازيکن برگزار شد.

به گزارش فارس،‌ نخستين تمرين تيم ملي واليبال پس از حدود 5 ماه تعطيلي و با بازگشت ولاسکو صبح امروز در سالن واليبال آزادي برگزار شد.

*حسين معدني و احمد مساجدي در اين تمرين به عنوان مربيان تيم‌ملي در کنار ولاسکو بودند. همچنين شهنازي، معمري و مقدم هم به وي کمک مي‌کردند.

*در تمرين امروز 16 بازيکن حاضر بودند که در دو گروه 8 نفره تقسيم شدند و برخي از بازيکنان به کارهاي بدنسازي با وزنه پرداختند و برخي ديگر زير نظر ولاسکو تمرينات توپي را انجام دادند.

*در تمرين امروز ولاسکو مانند هميشه روي دريافت‌هاي اول تأکيد بسياري داشت و از بازيکنان مي‌خواست دريافت با ساعد زير تور را با دقت بيشتري انجام دهند، حتي در بخشي از تمرين نوع زانو زدن موقع دريافت را به آنها تذکر مي‌داد.

*حضور آرش کمالوند پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميتش از نکات جالب توجه تمرين امروز بود. سعيد معروف هم علي‌رغم دعوت شدنش به تيم ملي در تمرين امروز حضور نداشت چرا که پيش از اين با هماهنگي مسئولان تيم چند روز مرخصي گرفته بود.

*سياوش باقري برادر کوروش باقري مربي تيم ملي وزنه‌برداري وظيفه بدنسازي بازيکنان را بر عهده داشت و قرار شده از اين پس کوروش باقري هم در برخي از تمرينات تيم ملي واليبال حضور پيدا کند.

*بازيکنان تازه‌وارد و جوان تيم ملي در تمرين امروز انگيزه زيادي داشتند، اين در حالي است که بازيکنان تيم‌هاي حاضر در مرحله پلي‌آف ليگ برتر واليبال قرار است با پايان يافتن اين مسابقات معرفي شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ