گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:, | 16:58 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 30 دقيقه‌اي تماشاگران برگزار شد.

به گزارش فارس، تيم فوتبال استقلال که قرار است روز دوشنبه به مصاف سايپا برود از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي تمرينات خود را پيگيري کرد. آروه کاماچو بازيکن بوليويايي استقلال که قرار است امروز در ديدار دوستانه‌اي براي تيم ملي کشورش به ميدان برود تنها بازيکن غايب تمرين امروز بود.

* در ابتداي تمرين بازيکنان به بازي تنيس فوتبال پرداخته و پس از آن فرهاد مجيدي آخرين بازيکني بود که خود را به ورزشگاه رساند. وي بلافاصله پس از حضورش مورد استقبال طرفداران اين تيم قرار گرفت.هنگامي که تمرين تيم استقلال آغاز شد سرمربي اين تيم بازيکنان را جمع کرد و در خصوص ديدار آينده مقابل سايپا به صحبت پرداخت.

*منصور پورحيدري، ميرشاد ماجدي، دکتر نوروزي، دين‌محمدي و شاهرخ بياني از نزديک تمرين استقلال را نظاره کرد.

* فرهاد مجيدي که در اين چند روز تمرينات اختصاصي را پشت سر گذاشته باز هم زيرنظر بدنساز آبي‌پوشان به تمرين پرداخت.

* سياوش اکبر‌پور بعد از گذشت 40 دقيقه از تمرين از ساير بازيکنان جدا شد و به رختکن رفت.

* امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز تيم استقلال گفت‌وگوي کوتاهي با سيد‌مهدي رحمتي دروازه‌بان اين تيم داشت.

* ميثم بائو که تا همين هفته گذشته تمرينات فيزيوتراپي را انجام مي‌داد امروز هم برنامه‌هاي اختصاصي زيرنظر کادر پزشکي را پشت سر گذاشت.

*حدود 100 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز حضور داشتند که پس از گذشت يک ساعت مسئولان کمپ از آنها خواستند تا ورزشگاه را ترک کنند. سرمربي تيم استقلال قصد داشت تا تمرينات تاکتيکي مهمش را به دور از چشم طرفداران تيمش انجام دهد.

* آخرين برنامه تمرين امروز استقلال ارسال از جناحين بود که بازيکنان از اين توپ‌ها براي گلزني استفاده مي‌کردند. جواد نکونام و مجتبي جباري از آماده‌ترين بازيکنان تيم استقلال در تمرين امروز بودند و در برخي از صحنه‌ها با تشويق سرمربي روبه‌رو شدند.

تيم فوتبال استقلال فردا آخرين تمرين خود را قبل از ديدار با سايپا از ساعت 15 برگزار خواهد کرد و اين تيم روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف شاگردان مجتبي تقوي خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ