نادال به فينال اوپن مکزيک راه يافت
تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, | 16:12 | نویسنده : Amir

رافائل نادال تنيس باز اسپانيايي پنجم جهان با غلبه بر نيکولاس آلماگرو ديگر تنيس باز اسپانيايي به ديدار فينال اوپن مکزيک که در شهر آکاپولکو برگزار مي شود، راه يافت .


به گزارش ايرنا، نادال با اين پيروزي روز شنبه در ديدار نهايي اين مسابقات به مصاف داويد فرر هموطن اسپانيايي خود مي رود که اکنون در رده تنيس باز چهارم جهان است. فرر در مرحله نيمه نهايي بر فابيو فوگنيني ايتاليايي با نتيجه 6 - 3، 6 - 7 و 6 - 1 در زمان دو ساعت و 24 دقيقه غلبه کرد.

منابع خبري در اسپانيا گزارش دادند: نادال که پس از هفت ماه مصدوميت به دليل تاندينيت زانو به بازي هاي تنيس بازگشته است، در ديدار با هموطن خود با نتيجه 7-5 و 6-4 که يک ساعت و 49 دقيقه به طول انجاميد، به سومين بازي فينال خود در تور امريکاي جنوبي پس از اوپن شيلي و برزيل صعود کرد.

پيروزي نادال، راحت نبود زيرا آلماگرو در بازيهاي مختلف اين تورنمنت بيشتر فشار را بر نادال تحميل کرده بود و در مکزيک نيز بازي خود را با قدرت آغاز کرد اما نادال که زماني تنيس باز شماره يک جهان بود و به دليل مصدوميت، به رده پنجم سقوط کرده است، همه فشارها را تحمل کرد و سرانجام بر هموطنش چيره شد.

در نخستين ست، دو بازيکن از سرويس هاي خود تا نتيجه 5-5 دفاع کردند. آلماگرو هنگامي که 5-4 پيشگام بود براي پيروزي در ست از امتياز برخوردار بود اما از آن استفاده نکرد تا نادال در يازدهمين بازي خود به بريک دست يابد. او پس از آن موفق شد با سرويس خود، ست را ببرد.

ست دوم، همانند ست نخست بود و دو تنيس باز از سرويس هاي خود تا نتيجه 4 - 4 دفاع کردند. آلماگرو هنگامي که بازي 3-3 بود از سه موقعيت براي بريک برخوردار شد اما نادال توانست خود را بالا بکشد و امتياز را از آن خود کند .

نادال در ست دوم و براي 5-4 در نهمين بازي توانست سرويس آلماگرو را بشکند و پس از آن با سرويس خود ست را برد و از سد هموطنش گذشت .

اين نهمين پيروزي نادال بر آلماگرو در بازي هاي تنيس است .در حالي که آلماگرو يک بازي عجولانه و پر اشتباه را ارائه داد نادال از تجربيات خود استفاده کرد و ضربه به ضربه راه پيروزي را براي خود هموار ساخت.

از سوي ديگر، اين دومين فينالي است که نادال در اوپن آکاپولکو به آن راه مي يابد. نخستين فينال نادال در آکاپولکو در سال 2005 بود که در آن از سد آلبرت مونتانيز تنيس باز اسپانيايي گذشت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ