در نظرسنجي به حذف کشتي رأي داده شد
تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 12:19 | نویسنده : Amir

در نظرسنجي سايت معتبر ورزشي ESPN که بعد از تصميم هيئت اجرايي IOC انجام شد، رشته‌هاي کاراته و اسکيت بالاتر از کشتي قرار گرفتند.

سايت معتبر ورزشي ESPN بعد از تصميم هيئت اجرايي کميته بين‌المللي المپيک (IOC) مبني بر حذف کشتي از بازي‌هاي المپيک 2020 اقدام به برگزاري نظرسنجي به منظور حذف يکي از رشته‌هاي ورزشي از بازي‌هاي المپيک به جاي کشتي و جايگزيني رشته مورد علاقه مخاطبان کرد.

به گزارش فارس، در اين سايت که يکي از معتبرترين سايت‌هاي ورزشي به شمار مي‌رود بعد از تصميم کميته بين‌المللي المپيک براي حذف کشتي از بازي‌هاي المپيک، 26 رشته ورزشي که بايد در المپيک حضور داشته باشند به معرض نظرسنجي گذاشته شده‌اند که کداميک در المپيک باقي بمانند و کداميک از المپيک حذف شوند.

در قسمت بالاي اين نظرسنجي سوال شده است که کدام رشته بايد به جاي کشتي از المپيک حذف شود که اسامي 26 رشته آمده است که تا اين لحظه که يک ميليون و 344 هزار و 595 نفر شرکت کرده‌اند، بدمينتون با 5.4 درصد، تکواندو و پنج‌گانه مدرن با 4.8 درصد در صدر رشته‌هاي حذفي قرار دارند.

در قسمت دوم نظرسنجي هم سوال شده است شما دوست داريد شاهد کدام رشته در بازي‌هاي المپيک 2020 باشيد؟ که در اين قسمت 8 رشته ورزشي شامل 1- کشتي 2- بيس‌بال و سافت‌بال 3- کاراته 4- کوهنوردي 5- ووشو 6- اسکواش 7- موج‌سواري و 8- اسکيت جز گزينه‌ها هستند که تا اين لحظه کاراته با 58.3 درصد بالاترين آمار را براي حضور در المپيک 2020 به خود اختصاص داده است. اسکيت با 34.5 درصد و کشتي با 6.4 درصد در رده‌هاي بعدي قرار دارند. اين در حالي است که در روزهاي نخست حذف کشتي از المپيک، کشتي با 83.5 درصد بالاترين آمار را براي باقيماندن در المپيک به خود اختصاص داده بود.

علاقمندان براي باقي ماندن کشتي در المپيک بايد در قسمت دوم به کشتي (wrestling) رأي دهند و در قسمت اول به يکي از رشته‌هايي که به جاي کشتي بايد از المپيک حذف شوند.

لینک نظر سنجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ