کاگاوا سال آينده به بازيکني بزرگ تبديل مي شود
تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 13:7 | نویسنده : Amir

الکس فرگوسن سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس در حال ارزيابي عملکرد شينجي کاگاوا بازيکن ژاپني خود براي فصل بعد است.

هافبک ژاپني منچستر يونايتد در پيروزي چهار بر صفر اين تيم مقابل نورويچ سيتي هت تريک کرد ، نتيجه اي که سبب شد اختلاف امتياز منچستر يونايتد در صدر جدول با تيم دوم - منچستر سيتي - به پانزده امتياز برسد.

کاگاواي بيست و سه ساله همچنين به نخستين بازيکن اسيايي تبديل شد که که براي منچستر يوناتيد هت تريک کرده است.

کاگاوا قبل از اين هت تريک از زمان انتقال از بوروسيا دورتموند آلمان به منچستر يونايتد تنها دو گل براي منچستر يونايتد به ثمر رسانده بود. کاگاوا با قرارداد هجده ميليون دلاري به اين تيم انگليسي منتقل شده بود.

هت تريک او مقابل نورويچ تأييدي بر اظهارات فرگوسن بود مبني بر اين که کاگاوا قبل از رسيدن به آمادگي کامل بايد يک فصل در فوتبال انگليس بازي کند.

فرگوسن درباره کاگاوا گفت:« او تمام کننده خوبي است. گل دوم و سوم او عالي بودند.»

فرگوسن افزود:« گل دوم او نشان دهنده هوش و اعتماد به نفس او بود و گل سومش نيز نمايشي عالي بود. او به تدريج در حال رسيدن به فرم مناسب است زيرا به سبب مصدوميت در ماه اکتبر و نوامبر کمي از فوتبال دور شد.»

سرمربي شياطين سرخ افزود:« فکر مي کنم ما سال آينده شاهد بازيکني بزرگ خواهيم بود بازيکني بسيار بسيار بهتر.»

فرگوسن همچنين اذعان کرد تصميم او در تغيير پست بازي کاگاوا از جناح به يک هافبک مرکزي سبب شد کاگاوا بهتر بتواند در زمين ايفاي نقش کند.

کاگاوا نيز پس از هت تريک خود در گفتگو با خبرنگاران گفت همانند بسياري از هواداران فوتبال در اروپا ، هواداران ژاپني به بازي منچستر يوناتيد مقابل رئال مادريد در روز سه شنبه در چارچوب دور برگشت مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا چشم دوخته اند .

به گزارش خبرگزاري فرانسه از منچستر ، او گفت:« مي خواهم خود را آماده کنم تا در آن بازي کامل باشم و بتوانم به پيروزي تيمم کمک کنم. کارهاي بسياري وجود دارند که بايد براي کمک به تيمم انجام دهم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ