پاسخ قاضي به شايعه اختلاف با انصاري‌فرد
تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 13:19 | نویسنده : Amir

محمد قاضي مي‌گويد هدف پرسپوليس قهرماني در جام حذفي و کسب سهميه آسيا است.

مهاجم پرسپوليس درباره ديدار تيمش برابر ذوب آهن در جام حذفي اظهار کرد: جام حذفي براي ما خيلي مهم است. ما در نيم فصل اول شرايط جالبي در ليگ نداشتيم اما الان بهتر شده‌ايم و هدف‌مان قهرماني در جام حذفي و گرفتن سهميه آسياست.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: بازي با ذوب‌آهن خيلي سخت است. آنها بازيکنان خوبي دارند که ديدار قبلي خود را هم برده‌اند و شرايط روحي خوبي پيدا کرده‌اند. ضمن اينکه ارتفاع منطقه فولادشهر کمي کار را براي ما سخت مي کند. فکر مي کنم که بايد حواسمان به اين موضوع باشد و هوشمندانه مقابل اين تيم بازي کنيم.

قاضي درباره شايعه‌اي که اين روزها مبني بر اختلاف ميان مهاجمان پرسپوليس مطرح مي‌شود گفت: من راجع به اين موضوع حرفي ندارم. در اين چند روزه هم خيلي در اين رابطه از من سوال کرده‌اند. از انصاري‌فرد بپرسيد که قضيه چه بوده است. هرچند که ما با هيچکس هيچ مشکلي نداريم. طبيعي است که هر مهاجمي مي‌خواهد خودش را ثابت کند و گل بزند.

مهاجم پرسپوليس در ادامه گفت: بايد ذوب آهن را ببريم چرا که به دنبال قهرماني در جام حذفي هستيم. در ليگ هم تمام تلاشمان را مي کنيم که با کسب نتايج خوب دل هواداران را شاد کنيم.

قاضي درباره اينکه با پرسپوليس بايد مقابل تيم سابق خود قرار بگيرد اظهار کرد: بالاخره من سه سال براي ذوب آهن بازي کردم و خاطرات تلخ و شيرين زيادي با اين تيم دارم. هنوز حس خيلي خاصي به ذوب آهن دارم و اميدوارم هرچه زودتر شاهد اين باشم که اين تيم از شرايط بد خود خارج شود. از همه هواداراني که در اين مدت از اصفهان با من تماس مي‌گرفتند تشکر مي‌کنم.

وي افزود: با اين حال من الان بازيکن پرسپوليس هستم و با تمام وجود مقابل تيم سابقم قرار مي‌گيرم. همانطور که قبلا با پيراهن ذوب آهن مقابل فولاد قرار گرفتم و همينطور با پرسپوليس مقابل فولاد بازي کردم و به اين تيم گل هم زدم. اميدوارم که پرسپوليس پيروز بازي روز سه‌شنبه باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ