تاکيد دوباره راه‌آهن به ميزباني در اکباتان
تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:13 | نویسنده : Amir

قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن تاکيد کرد، اين تيم مقابل پرسپوليس فقط در ورزشگاه اکباتان بازي مي‌کند و به همين دليل در حال فراهم کردن شرايط برگزاري اين بازي است.

به نقل از سايت باشگاه راه‌آهن، شاگردان علي دايي يکشنبه 20 اسفند در هفته بيست‌ونهم ليگ برتر با پرسپوليس بازي دارند. چون راه‌آهن ميزبان اين بازي است، اصرار دارد اين مسابقه در ورزشگاه اکباتان برگزار شود.

کاظم اماني با اعلام اين که باشگاه در تلاش براي فراهم کردن شرايط بازي است، گفت: "همان‌طور که سرپرست سازمان ليگ اعلام کرده، اين سازمان با ميزباني اکباتان موافق است و ما مطمئن هستيم که شوراي تامين هم مخالفتي با اين قضيه نخواهد داشت. به همين دليل باشگاه در تمامي زمينه‌ها فعاليت خود را آغاز کرده تا بازي به بهترين شکل ممکن برگزار شود. ما مذاکرات و نامه‌نگاري‌هاي لازم را با نهادهاي ذيربط براي کنترل ترافيک، سازماندهي تماشاگران، برقراري نظم و امنيت و ... آغاز کرده‌ و هر کاري را که لازم باشد، انجام مي‌دهيم تا اين بازي با کمترين مشکل و با کيفيت بالا برگزار شود و ديگر هيچ دغدغه‌اي در اين رابطه وجود نداشته باشد. طبق قواعد حرفه‌اي رفتار مي‌کنيم و چون 10 درصد ورزشگاه به هواداران پرسپوليس تعلق مي‌گيرد، هيچگونه نگراني بابت تامين نظم و امنيت هم وجود ندارد."

اماني از موافقت کادر فني راه‌آهن براي اصرار در اين زمينه خبر داد و تاکيد کرد که بازي در هر شرايطي بايد در ورزشگاه اکباتان برگزار شود: "آقاي دايي هم با اين نظر باشگاه موافق هستند و تاکيد دارند که ما از حق ميزباني‌مان استفاده کنيم. اين بحث که ما جلوي پرسپوليس ظاهر نمي‌شويم، هم درست نيست چون خودمان را براي آن بازي آماده کرده‌ايم. ما روز 20 اسفند به ورزشگاه اکباتان مي‌آييم و اين پرسپوليسي‌ها هستند که بايد جلوي ما ظاهر شوند. به سازمان ليگ اعلام کرده‌ايم که هرگونه همکاري براي برگزاري بدون مشکل بازي را با آنها خواهيم داشت و از اين جا به بعد آنها بايد نسبت به انجام اين کار تلاش و مساعدت داشته باشند. به هر حال ما براي تيم‌مان هزينه مي‌کنيم و حتي ورزشگاه اختصاصي هم خريده‌ايم، به همين خاطر مسئولان هم بايد حرفه‌اي فکر کرده و اجازه ندهند در حق تيم‌ها ظلم شود. البته من از طريق رسانه‌ها متوجه شدم که آقاي رويانيان هم موافقت و آمادگي خود را براي بازي در اکباتان اعلام کرده که اين موضوع به تسهيل امور کمک مي‌کند."

قائم مقام باشگاه راه‌آهن با اعلام رضايت از روند حرکتي تيمش گفت: "پيروزي مقابل پيکان باعث شد هفته‌هاي باقيمانده را با آرامش بيشتري سپري کنيم. راه‌آهن تاکنون نسبت به تمام سال‌هاي گذشته عملکرد بهتري داشته و اگر همين روند را تا آخر فصل طي کند، مي‌تواند جايگاه بسيار خوبي در جدول داشته باشد که با توجه به شرايط آغاز فصل، نتيجه بسيار خوبي است و باشگاه را به تحقق برنامه‌هايش در سال‌هاي آينده اميدوار مي‌کند. براي ادامه حضور در فوتبال ايران برنامه‌هاي متعددي داريم و مي‌خواهيم با تقويت آکادمي باشگاه که در چند ماه اخير کارهاي خوبي در آن انجام شده، به يکي از باشگاه‌هاي بازيکن‌ساز و مدعي در فوتبال ايران تبديل شويم."

اماني در پايان درباره بحث‌هاي مربوط به تغيير نام باشگاه راه‌آهن گفت: "در اين زمينه سعي خواهد شد که قدمت و اعتبار راه‏‌آهن حفظ شود ولي دليلي وجود ندارد که مالکان از امتياز بهره‌مندي از نام تيم محروم شوند. ما در اين رابطه مطالعات زيادي کرده‌ و حتي نظرخواهي هم مي‌کنيم. تلاش ما اين است که نام راه‌آهن را به نحوي حفظ کنيم که هم تاريخ باشگاه مورد توجه قرار گيرد و هم مالکان باشگاه از هزينه‌اي که مي‌کنند، بهره‌مند شوند. اين‌که بعضي‌ها مي‌گويند، تعويض نام، اعتبار راه‏‌آهن را از بين مي‏‌برد، کاملا اشتباه است. اگر بخش خصوصي انگيزه نداشته باشد و به سراغ تيم‏‌ها نيايد، باشگاه‌ها با اين وضع نابود مي‌شوند. مگر بانک ملي، دارايي و غيره اين طور نشدند؟ پس با در نظر گرفتن قدمت و حيثيت نام راه‏‌آهن از نام مورد نظر مالکان نيز استفاده خواهد شد."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ