حمايت هافبک سپاهان از محسن بنگر
تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:14 | نویسنده : Amir

هافبک تيم فوتبال سپاهان با حمايت از محسن بنگر مي‌گويد هر کاري از دستش بر بيايد براي رفع محروميت بنگر انجام خواهد داد.


احمد جمشيديان اظهارکرد: بازي بسيار مشکلي با تيم گهر دورود داريم و از زماني که محمد مايلي کهن به تيم گهر آمده اين تيم متحول شده و بازي‌هاي خوبي ارائه داده است. به هر حال تيم گهر از حمايت پرشور تماشاگران خود برخوردار است و هم تيم ما و هم تيم گهر به دنبال کسب 3 امتياز اين بازي هستند و تساوي به درد هيچ يک از دو تيم نمي‌خورد. يک بازي هجومي را از سوي هر دو تيم شاهد خواهيم بود.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: 2 برد پياپي برابر ملوان و تيم النصر امارات براي بازيکنان ما خيلي روحيه بخش بود و شک نکنيد که ما براي کسب هر 3 امتياز بازي به مصاف تيم گهر مي‌رويم تا در کورس قهرماني باقي بمانيم.

هافبک تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سوال که چه احساسي داشتيد که در بازي با النصر کاپيتان سپاهان بوديد؟ گفت: سپاهان پر از بازيکنان بزرگ و با تجربه است که هر يک مي‌توانند بازوبند کاپيتاني را به بازو ببندند و گرنه به اعتقاد من بازوبند تنها يک نماد است. البته کاپيتان اصلي ما محرم نويدکيا است و من افتخار مي‌کنم که با بستن اين بازوبند جزئي از تاريخ سپاهان شدم چرا که تا کنون بازيکنان بزرگي در سپاهان کاپيتان بوده‌اند.

جمشيديان درباره حرکات بنگر در بازي مقابل پرسپوليس تصريح‌کرد: من اصلا خودم را وارد اين قضيه نکردم، اما اتفاقاتي که افتاد خوشايند نبود. محسن بنگر سال‌ها براي سپاهان زحمت کشيده و ما از اختلاف بازيکنان قديمي با تماشاگران اصلا استقبال نمي‌کنيم و هر کاري هم از دستمان بر آيد براي رفع اين مشکل انجام مي‌دهيم.

وي با اشاره به برد شيرين ذوب‌آهن در برابر داماش گيلان گفت: واقعا از اين برد خوشحال شدم،چرا که اين پيروزي براي ذوب‌آهن حياتي بود و به اعتقاد من اگر ذوب‌آهن سقوط کند لطمه بزرگي به فوتبال اصفهان وارد مي‌شود. البته با پتانسيلي که در اين تيم وجود دارد شک ندارم که ذوب‌آهن در ليگ برتر ماندگار مي‌شود و همه ما بايد کمک کنيم تا ذوب‌آهن موفق شود. اتحاد هواداران سپاهان و ذوب‌آهن لازم است تا هر دو تيم موفق شوند.

جمشيديان يادآورشد: 5 امتياز ما با استقلال قابل جبران است و به اعتقاد من در اين 7 بازي باقيمانده 6 بازي خيلي به هم شبيه است. هر چه به آخر ليگ برسيم امتياز گرفتن سخت‌تر مي‌شود و ما صد در صد به قهرماني فکر مي‌کنيم. از مردم تشکر مي‌کنم که تيم‌هاي ايراني را در ليگ قهرمانان آسيا حمايت کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ