هرآنچه در برنامه نود گذشت
تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 12:28 | نویسنده : Amir

برنامه نود دوشنبه شب چهاردهم اسفند، از ساعت 22 و 50 دقيقه به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.


مسابقه پيامکي شب گذشته برنامه 90 درباره ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و استقلال بود و از بينندگان خواسته شده بود تا بازي جمعه هفته جاري دو تيم را با انتخاب يکي از گزينه‌هاي، برد استقلال، مساوي و برد تراکتور سازي پيش‌بيني کنند .



به گزارش باشگاه خبرنگاران ، آيتم ابتدايي برنامه به حضور پرشور هواداران تراکتورسازي ساعتها قبل از بازي اين تيم مقابل الجزيره در ورزشگاه يادگار امام اختصاص داشت.





در ابتداي برنامه گزارشي در خصوص مسابقه هاي ليگ قهرمانان آسيا و بازي هاي نمايندگان ايران در اين رقابتها پخش شد.


خداداد افشاريان به عنوان کارشناس داوري در برنامه نود حضور داشت.

نکات و نتايج شش بازي ابتدايي هفته بيست و هشتم بخش ديگري ار برنامه نود دوشنبه شب را تشکيل مي داد.





احمدرضا براتي کارشناس حقوقي فوتبال در ارتباطي تلفني با برنامه در خصوص بخشش گل محمدي توسط کميته انضباطي با ارائه اسلايدهايي توضيحاتي را ارائه داد.





نکته جالب در خصوص بخشش يحيي گل محمدي اين بود که سايت فدراسيون در تاريخ 5 اسفندماه تصميم داور در اخراج وي را درست دانسته بود اما سه روز پس از درج اين خبر گل محمدي بخشيده شد!


اسماعيل حسن زاده رئيس کميته انضباطي در ارتباطي تلفني با برنامه نود بخشش گل محمدي را منطبق بر قانون دانست و عنوان کرد: نامه اي از طرف دپارتمان داوري براي ما ارسال شد که در آن نامه اخراج گل محمدي نادرست عنوان شده بود و پس از درخواست باشگاه پرسپوليس مبني بر بخشش گل محمدي، بر اساس اختيارات کميته انضباطي او را بخشيديم.

جواهير سوکاي مهاجم تيم فوتبال سپاهان ميهمان ويژه برنامه نود بود.


وي در صحبتهاي خود گفت: اهل آلباني هستم و کمي فارسي را ياد گرفتم.

وي در خصوص شروع فوتبالش گفت: فوتبال خود را با تيم بلازني در آلباني شروع کردم و پس از آن در سه تيم ترکيه اي حضور داشتم و حدود يک سال و دو ماه است که در ايران حضور دارم و در ليگ امسال ده گل براي سپاهان به ثمر رساندم.


سوکاي در ادامه گفت: در ابتداي ليگ طبق نظر مربي بيشتر به عنوان بازيکن ذخيره به ميدان مي رفتم و به اين نظر مربي نيز احترام مي گذارم.

بازيکن تيم سپاهان در خصوص بازي روز جمعه تيم هاي استقلال و تراکتورسازي گفت: بازي خيلي سختي براي هر دو تيم است اما من به خاطر سپاهان دوست دارم که اين بازي مساوي شود؛ من دوست دارم بهترين تيم قهرمان شود و فکر مي کنم تيم سپاهان واقعا شايسته قهرماني است.

سوکاي در خصوص حرکت سال گذشته اش در ليگ قهرمانان آسيا و رعايت نکردن بازي جوانمردانه در بازي سپاهان و النصر گفت: قبول دارم کارم درست نبود اما پيروزي براي ما در آن بازي مهم بود و فکر نمي کنم اخراج دروازه بان النصر در پيروزي ما تاثيرگذار بوده باشد.

مهاجم سپاهان در خصوص درگيري اش با جلال حسيني در بازي تيمش با پرسپوليس گفت: من در آن بازي قصد زدن جلال حسيني را نداشتم و تنها دستم به وي برخورد کرد، من با حسيني دوست هستم زيرا سال گذشته اين بازيکن همبازيم بود.

سوکاي در پاسخ به سوال فردوسي پور که از وي پرسيد دوست داري سال آينده در کجا بازي کني؟ گفت: من در سپاهان راحت هستم و در آنجا حمايت خوبي از ما مي شود، براي سال آينده نيز با اين تيم که هواداران خوبي هم دارد قرارداد دارم و از اين موضوع خيلي خوشحال هستم.



در آيتم حاشيه هاي روز برنامه نود گزارشي پخش شد از يکي از بازي هاي فوتبال بانوان که در آن يکي از بازيکنان به جاي بازيکن ديگري در زمين بازي کرده بود.


در بخش ديگري از آيتم حاشيه هاي روز گزارشي پخش شد از مترجم بوناچيچ که جملات کوتاه لوکا را به صورت خيلي جالب و با توضيحات اضافه ترجمه مي کرد.

درگيري لفظي بين درخشان و چاووشي از ديگر بخش هاي برنامه نود بود.

چاووشي مهاجم تيم داماش معتقد بود که در مدت اخير بهترين بازي ها را براي داماش انجام داده اما درخشان به دليل اينکه بازيکناني که خودش به تيم آورده را بازي دهد او را کنار گذاشته است.

اما درخشان برخلاف نظر چاووشي عنوان کرد: دوران اوج فوتبال چاووشي به پايان رسيده است و اگر قرار بود هر بازيکتي به خاطر گذشته اش بازي کند من اکنون براي پرسپوليس بازي مي کردم.

شهرام قويدل مالک مستعفي باشگاه داماش گيلان در ارتباطي تلفني با برنامه نود گفت: بعداز ظهر ديروز حدود 150 نفر جلوي رختکن تيم جمع شدند و مانع از تمرين تيم شده اند، اين رفتار حرفه اي نيست و بازي کردن و نکردن بازيکنان در اختيار کادر فني تيم است و بودن يا نبودن کسي در اختيار هيات مديره باشگاه است.

وي در ادامه گفت: براي چي بايد درب ورزشگاه باز باشد که تماشاگران به محل تمرين بيايد و مانع از تمرين تيم شوند؟ مگر در کشور ما سابقه نداشته که تيمي پشت دربهاي بسته تمرين کند؟ اين افراد از طريق شبکه هاي اجتماعي با هم ارتباط برقرار کرده اند و مدير رسانه اي تيم نيز در جريان اين موضوع بوده است. تعويض سرمربي تيم از اختيارات مديرعامل است و به نظرات عابديني هم احترام مي گذارم اما رفتار ديروز غير حرفه اي بوده و من از اين برخورد ناراحت هستم.

عابديني مديرعامل باشگاه داماش در ارتباطي تلفني با برنامه در خصوص اتفاقات رخ داده در تمرين اين تيم گفت: اتفاقي که رخ داده اتفاق خوبي نبوده اما تماشاگر ما حق دارد که نگران تيم خود باشد اما در خصوص درخشان بايد بگويم که ما اورا برکنار نکرديم و تنها گفتيم که 5 نفر از اعضا تا تصميم نهايي در تمرينات حاضر نشوند.

وي در ادامه گفت: هميشه هوادار و تماشاگر حق مسلم تيم را دارد و ما به خاطر آنها بازي مي کنيم اما در خصوص اتفاقات روز گذشته بايد بگويم که هيچ بي احترامي به درخشان نشده است و طي جلسه اي که برگزار مي کنيم در خصوص مسائل آينده تيم تصميم نهايي را مي گيريم. اما احتمال اينکه من از تيم داماش جدا شوم بسيار زياد است.

عابديني در ادامه تصريح کرد: من در اين بيست سال تاکنون حرف دروغ نزده ام و اينقدر شجاع هستم که سر حرفم باستم اما من هيچ صحبتي در خصوص برکناري يا قطع همکاري با حميد درخشان مطرح نکردم.

در ادامه برنامه گزارشي در خصوص وضعيت نامناسب تيم گهردورود و بدهي اين باشگاه به هتل محل اقامت بازيکنان پخش شد.

بدهي باشگاه به هتل باعث شده تا مسئولين هتل مانع از حضور بازيکنان تيم گهر به داخل هتل شوند.

حاشيه هاي ليگ برتر فوتسال و راه ندادن تماشاگران به سالن محل برگزاري مسابقه از ديگر بخش هاي برنامه نود بود؛ در حين تهيه گزارش توسط دوربين برنامه نود در اصفهان عده اي با پرتاب سنگ به سمت گزارشگر و تصويربردار برنامه باعث شکسته شدن سر تصويربردار برنامه نود شدند.


علي فتح اله زاده مديرعامل باشگاه استقلال ميهمان تلفني بعدي برنامه نود بود.

وي ابتدا در صحبتهاي خود در خصوص حرکات تکنيکي اش و عکس هاي منتشر شده از آن گفت: ما که شهرستاني هستسم تکنيکي هستيم اما بازيکنان الان يه کم از تکنيک فاصله گرفتند!


فتح اله زاده درخصوص استعفايش گفت: با توجه به شرايطي که داريم فعلا سکوت کردم و با تمام وجود به کارم ادامه مي دهم. برخي از دوستان به جاي اينکه به ما کمک کنند دارند فاصله ما را با وزارتخانه زياد مي کنند اما اميدوارم در آينده با توجه به بودجه اي که مجلس براي ما تصويب کرده است همان را به ما بدهند.

وي در خصوص مشکل مالياتي جباري گفت: با توجه به اينکه جباري بازيکن ملي ماست با کفاشيان در اين خصوص صحبت کرديم که اين مشکل برطرف شود. جباري بازيکن زحمتکشي براي ما و تيم ملي است و تمام تلاشمان را مي کنيم که مشکلش برطرف شود.

فتح اله زاده درخصوص زمان برگزاري بازي تيمش مقابل سپاهان در جام حذفي که با اعتراض آنها روبرو شده است گفت: ما بايد از قوانين تمکين کنيم، ما سه روز در سازمان ليگ با آقايان رحيمي، جعفري و تاج صحبت کرديم و قرار شده در اين خصوص تصميمگيري شود. ما نبايد به خاطر تيم ملي بيشترين ضربه را بخوريم. ما هنوز با سازمان ليگ به نتيجه نرسيديم اما اگر قرار است تنها با يک روز تمرين بازيکنان ما بازي کنند ما هم بازيکنانمان را تنها يک روز قبل از بازي هاي تيم ملي در اختيار تيم ملي مي گذاريم.

وي خاطرنشان کرد: بازيکنان سپاهان در تيم ملي ذخيره هستند اما بازيکنان ما در تيم ملي به صورت ثابت بازي مي کنند ما همچنان که با تيم ملي تعامل مي کنيم دوست داريم دوستان هم با ما تعامل کنند.

رحيمي مديرعامل سپاهان نيز گفت: ما هر زماني که بخواهند بازي مي کنيم، سازمان ليگ مي خواهد بازي ها را در تاريخ 20 ارديبهشت تمام کند و با توجه ب اينکه 10 بازي باقي مانده و 40 روز فرصت داريم بايد به فاصله هر 4 روز يکبار بازي کنيم بنابراين بايد ما از برنامه سازمان ليگ تمکين کنيم.

اکبر تقوي مديرعامل تيم شهيدمنصوري قرچک در ارتباطي تلفني با برنامه نود در خصوص اتهام تباني که به آنها زده شده است گفت: ما تنها فوتسال پاک را ارائه کرديم و فکر مي کنم که صبايي ها به خاطر از دست دادن قهرماني صحبتهايي را مبني بر تباني ما و گيتي پسند مطرح کردند.

جنتي رئيس هيئت مديره باشگاه گيتي پسند اصفهان نيز در خصوص جام قهرماني سال گذشته که طبق حکم کميته استيناف بايد به تيم منصوري داده شود گفت: هر زماني که رئيس فدراسيون دستور بدهند ما جام تيم منصوري را پس مي دهيم. ما به تيم منصوري و مردم قرچک به خاطر ارائه فوتسال پاک تبريک مي گوييم و در اولين جلسه هيئت مديره بحث بازگشتن جام قهرماني تيم منصوري را مطرح خواهم کرد.

تقوي نيز در پايان گفت: تيم صبا بازيکن هاي بسيار خوب و جواني دارد و اميدوارم بازيکنان خوب تيم صبا از دست دادن قهرماني خود را از چشم ما نبينند زيرا همه چيز در اختيار خودشان بود و مي توانستند با شکست دادن تيم ما قهرمان شوند.

برنامه نود در ساعت 2 و 45 دقيقه بامداد سه شنبه 15 اسفند به پايان رسيد و در مسابقه نظرسنجي آن نتيجه زير به دست آمد:



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ