گذر يووه و سن‌ژرمن از نيمه باقيمانده راه صعود
تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 12:31 | نویسنده : Amir

يوونتوس با پيروزي مجدد بر سلتيک اميدوار به پشت سرگذاشتن نيمه باقيمانده راه صعود به مرحله يک چهارم نهايي است و سن‌ژرمن نيز در رويارويي با والنسيا، با احتياط فراوان نقشه پيروزي مي‌کشد.

دومين سري از پيکارهاي دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا فردا شب با 2 ديدار انجام خواهد شد. در تورين، يوونتوس معروف به «بانوي پير» از سلتيک گلاسکو استقبال خواهد کرد. تيم صدرنشين ليگ ايتاليا(کالچو) که در بازي رفت 3 بر صفر به پيروزي رسيد، در عمل نيمي از راه صعود به مرحله يک چهارم نهايي را طي کرده است.

مردان «آنتونيو کونته» (سرمربي يووه) اميدوارند با کسب برد شيرين ديگري نيمه باقيمانده راه را پشت سر گذارند.

در ديداري ديگر پاري‌سن‌ژرمن هر چند در ولودرام، ورزشگاه خانگي خود پذيراي والنسياي اسپانيا خواهد شد، اما «کارلو آنچلوتي»، سرمربي ايتاليايي «پاريسي‌ها» و شاگردانش با نگراني‌هايي مواجه هستند. زيرا با وجود کسب برد 2 بر يک در بازي رفت، به اين نکته واقف هستند که «ماتادورها»‌ از قدرت و قابليت زيادي برخوردار بوده و مي‌توانند حتي در خانه حريف و شهر پاريس، شگفتي‌سازي کنند.

به همين منظور مربي اسبق «چلسي» انگليس با تهميدات ويژه وارد اين بازي حساس خواهد شد. او از يکسو مجبور است بر استحکام دفاعي تيمش بيفزايد و از طرفي سيستمي را در نظر گيرد که قدرت تهاجمي «سن‌ژرمن» را براي کسب بردي ديگر تحت حمايت تماشاگران خودي افزايش دهد.

اين دو پيکار مقارن ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

امشب نيز منچستريونايتد انگليس در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان رئال مادريد اسپانيا در همين مرحله است. اما شاختار دونتسک اوکراين در زيگنال‌ايدوناپارک، ميهمان بورسيادورتموند است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ