لباس عجيب رونالدو سوژه رسانه‌هاي انگليس
تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 12:45 | نویسنده : Amir

رسانه‌هاي انگليسي لباس‌هاي کريستيانو رونالدو را هنگام ورود به فرودگاه شهر منچستر به باد تمسخر گرفتند و او را "بچه مدرسه‌اي" خواندند.

دو تيم رئال‌مادريد و منچستريونايتد در حساس‌ترين بازي دور برگشت نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در اولدترافورد به مصاف هم مي‌روند. بازيکنان رئال‌مادريد يکشنبه وارد فرودگاه منچستر شدند. کسي که همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد، کريستيانو رونالدو با سبک عجيب لباس پوشيدنش بود.

به گزارش ايسنا ، ستاره پرتغالي رئال‌مادريد با لباسي که او را شبيه "بچه‌هاي مدرسه‌اي" کرده بود، وارد فرودگاه منچستر شد که اين کار تمسخر و طعنه رسانه‌هاي انگليسي را به دنبال داشت. رونالدو که پيش از اين با پيراهن شياطين سرخ درخشيده است، با جورابي بلند و سفيد رنگ، کفشي سفيد، شورتي کوتاه و کوله‌اي سياه که بر پشت آويزان کرده بود وارد فرودگاه شد. روزنامه‌ "سان" نحوه لباس پوشيدن ستاره رئال را به تمسخر گرفت و نوشت: "رونالدو شبيه بچه مدرسه‌اي‌ها شده بود و تنها يک مداد کم داشت. گويا هواي سرد منچستر را فراموش کرده بود. بر کسي پوشيده نيست که رونالدو بازيکن بزرگي است اما اين دليل نمي‌شود که با اين لباس‌ها آن هم در چنين هوايي وارد منچستر شود."

رونالدو در ديدار رفت دو تيم که در سانتياگو برنابئو برگزار شد، نمايش خوبي داشت و گل تساوي تيمش را به زيبايي هر چه تمام‌تر وارد دروازه‌ تيم سابقش کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ