گزارش تمرين آبي‌پوشان
تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 15:48 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب سرمربي و دو بازيکن اين تيم برگزار شد.

تيم استقلال يک روز پس از تساوي مقابل صباي قم، از ساعت 13 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري کرد.

به گزارش فارس، امير قلعه‌نويي، مجتبي جباري و سيد مهدي رحمتي جزء غايبان تمرين امروز آبي‌پوشان محسوب مي‌شدند.

* ايمان موسوي مهاجم تيم استقلال که به دليل مصدوميت به قم نرفته بود و حتي خود را به کادر پزشکي معرفي نکرده بود، قبل از آغاز تمرين امروز به رختکن رفت تا در همين خصوص با سرمربي آبي‌پوشان صحبت کند اما وي متوجه شد که قلعه‌نويي به تمرين نيامده است.

* آرش برهاني دقايقي در تمرين حضور داشت و اعلام کرد که مچ پايش درد مي‌کند و به همين خاطر راهي کلينيک و استخر و شنا شد همچنين عباس محمدرضايي بعد از 10 دقيقه تمرين به دليل مصدوميت جزئي از ناحيه مچ از کادر فني اجازه گرفت و کمپ استقلال را ترک کرد.

* منصور پورحيدري رئيس کميته فني باشگاه استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر بود. وي صبح امروز متوجه شد که نوه‌اش به دنيا آمده و پدربزرگ شده است. سرپرست تيم استقلال و ديگر بازيکنان به خاطر همين موضوع به پورحيدري تبريک گفتند.

*‌حنيف عمران‌زاده مدافع تيم استقلال نيز امروز با ديگر بازيکنان شوخي مي‌کرد. وي در صحنه‌اي با ضربه‌اي بسيار محکم به حسن اشجاري کوبيد و اين بازيکن براي آنکه توپ به او اصابت نکند جا خالي داد اما پايش گير کرد و به زمين افتاد.

* دکتر نوروزي، مهدي فنوني‌زاده، منصور پورحيدري، شاهرخ بياني و ميرشاد ماجدي در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر بودند.

*‌ بخش اول تمرين با صحبت هاي مجيد صالح همراه بود سپس بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل صباي قم به زمين رفته بودند، پس از 20 دقيقه ريکاوري ورزشگاه را ترک کردند و بقيه بازيکنان در قالب دو گروه سبز و آبي فوتبال درون تيمي انجام دادند. سياوش اکبرپور، فرزاد حاتمي، جواد نکونام، ايمان موسوي و فرهاد مجيدي که با استقلال به قم سفر نکرده بودند حدود 90 دقيقه با ديگر بازيکنان تمرينات آماده‌سازي را پشت سر گذاشتند.

* به دليل بارش باران از تمرين امروز آبي‌پوشان استقبال چنداني نشد و حدود 10 نفر از طرفداران اين تيم در کمپ زند‌ه‌ياد حجازي حضور داشتند.

* تمرينات استقلال فردا مجددا پيگيري خواهد شد و بازيکنان از ساعت 15 خود را براي ديدار با تراکتورسازي آماده خواهند کرد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و تراکتورسازي روز جمعه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ