صعود رئال مادريد و دورتموند به يک‌چهارم
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, | 13:29 | نویسنده : Amir

تيم‌ فوتبال رئال مادريد با غلبه بر منچستر يونايتد به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا 2 بازي همزمان از ساعت 23:15 شروع شد که در مهم‌ترين ديدار تيم فوتبال منچستر يونايتد در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان رئال مادريد بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

اين بازي در حالي برگزار مي‌شد که منچستر در بازي رفت موفق شده بود در ورزشگاه سانتياگو برنابئو رئال مادريد را يک بر يک متوقف کند. همچنين رئال مادريد نيز با 2 پيروزي که برابر رقيب سنتي خود در ال‌کلاسيکو به دست آورده بود با روحيه‌اي مضاعف پا به ميدان گذاشت.

اتفاق مهم در اين بازي نيمکت نشيني وين روني بود که فرگوسن ولبک را به اين بازيکن ترجيح داده بود.

اولين اتفاق مهم در اين نيمه ضربه سر نمانيا ويديچ بود که با بدشانسي به تير دروازه برخورد کرد و در ادامه نيز توپ توسط لوپز دروازه‌بان رئال مادريد روي خط دروازه متوقف شد و وارد دروازه نشد و نيمه اول نيز با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در اوايل نيمه دوم و در دقيقه 48 در شلوغي محوطه جريمه رئال مادريد اين سرخيو راموس دافع رئال مادريد بود که منچستر يونايتد را يک بر صفر پيش انداخت.




پس از دريافت گل، رئال مادريد حملات زيادي را روي دروازه منچستر تدارک ديد که در اين ميان داور نيز با اخراج ناني در دقيقه 56 به قوهاي سپيد کمک کرد تا رئالي‌ها با انگيزه بيشتري به حملات خود ادامه دهند.


اين حملات بالاخره جواب داد و لوکا مودريچ با شوتي ديدني در دقيقه 56 گل تساوي را وارد دروازه منچستر کرد و 3 دقيقه بعد رونالدو گل دوم رئال را زد. گلي که رونالدو نيز پس از به ثمر رساندن آن خوشحالي نکرد تا اداي ديني کرده باشد نسبت به تيم و مربي سابق خود.

در پايان نيز حملات منچستر يونايتد روي دروازه رئال نتيجه‌اي نداد تا رئال مادريد در مجموع دو بازي با نتيجه 3 بر 2 بر منچستر غلبه کرده و به يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در اين بازي پاتريس اورا و کريک از منچستر و آربلوا و کاکا از داور کارت زرد دريافت کردند. ناني نيز در دقيقه 56 با دريافت کارت قرمز مستقيم از زمين مسابقه اخراج شد.



در بازي ديگر نيز بورسيا دورتموند که در بازي رفت در اوکراين مقابل شاختار دونتسک به تساوي رسيده بود در بازي برگشت و در نيمه اول با نتيجه 2 بر صفر از اين تيم اوکرايني پيش افتاد. گل‌هاي اين ديدار توسط سانتانا 31 و گوتسه 37 براي دورتموند به ثمر رسيد.


در نيمه دوم و در دقيقه 59 بلاژيکوفسکي گل سوم دورتموند را به ثمر رساند تا خيال هواداران را تا حدودي از بابت صعود راحت کند. اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر صفر به سود دورتموند به پايان رسيد تا دورتموند نيز با نتيجه 5 بر 2 در مجموع 2 بازي بر شاختار غلبه کرده و به يک‌چهارم نهايي صعود کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ