پاي چپ ليونل مسي در ژاپن طلايي شد
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, | 14:36 | نویسنده : Amir

يک جواهرفروشي ژاپني در اقدامي بي سابقه نمونه اي از پاي چپ ليونل مسي ستاره تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا و ملي پوش آرژانتيني را از جنس طلا و به ارزش بيش از چهار ميليون يورو ساخته است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از توکيو، پاي چپ طلايي ليونل مسي که بيست و پنج کيلوگرم وزن دارد بسيار دقيق طراحي شده است و بر روي آن مي توان رگ هاي خوني و خطوط پوستش را نيز ديد.

جواهرسازي مشهور و بزرگ ژاپني گينزا تاناکا که اين پاي طلايي را به مناسبت موفقيت ليونل مسي براي کسب چهارمين توپ طلايي اش در ماه ژانويه توليد کرده است اين هفته اين اثر هنري- ورزشي خود را براي فروش عرضه مي کند.

اين جواهرسازي تاکيد کرد اين پاي طلايي به همراه نمونه هاي کوچکتري از اين پاي طلايي و يک پلاک طلاي بزرگ از اثر پاي ليونل مسي از روز پنجشنبه براي فروش عرضه مي شود.

بخشي از عوايد فروش اين جواهرات ورزشي قرار است از طريق بنياد ليونل مسي به مردمي که از زلزله و سونامي دو سال پيش لطمه ديده اند اختصاص داده شود.

ليونل مسي آرژانتيني که در ماه دسامبر عنوان بهترين گلزن تاريخ تيم فوتبال بارسلونا را از آن خود کرد ماه ژانويه در جشن فيفا در زوريخ سوئيس چهارمين توپ طلاي فوتبال را به دست آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ