متين ورامين در اولين حضور فيناليست شد
تاريخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, | 8:20 | نویسنده : Amir

ديدار تيم‌هاي متين ورامين و سايپا البرز به دليل اعتراض بازيکنان سايپا به داوري نيمه تمام ماند اما بنا به اعلام رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال متين به عنوان برنده اين بازي راهي ديدار نهايي شد.

به گزارش مهر، تيم متين ورامين که طي دو ديدار گذشته مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور مقابل سايپا البرز به ترتيب صاحب برد و باخت شده بود، امروز چهارشنبه در سالن شهيد گل عباسي ورامين به مصاف شاگردان فرهاد نفرزاده رفت. البته قرار بود اين ديدار در سالن شهيد دوازده هزار نفري آزادي تهران برگزار شد اما به دنبال اعتراض وراميني‌ها و تهديد آنها به کناره‌گيري از مسابقات و البته موافقت شوراي تامين امنيت استان تهران براي بر عهده گرفتن مسئوليت برگزاري اين ديدار، بازي طبق برنامه اوليه در ورامين برگزار شد.

اين بازي تا پايان گيم چهارم بدون هيچ مشکلي پيگيري شد و هر يک از دو تيم موفق به کسب پيروزي در دو گيم شدند. به همين دليل کار به گيم پنجم کشيده شد. بازي در اين گيم تا نتيجه 14 بر 11 بدون مشکل به سود تيم ميزبان پيش مي‌رفت بازيکنان سايپا زمين بازي راترک کردند.

کارت زردي که از سوي داور به يکي از بازيکنان سايپا داده شد باعث اعتراض آنها و ترک زمين شد. بازيکنان سايپا حاضر به ادامه بازي نشدند و به همين دليل بازي تمام شده اعلام شد.

منوچهر پورحسن، رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال در اين ارتباط به خبرنگار مهر گفت: بازي در شرايطي نيمه تمام ماند که وراميني‌‎ها پيش بودند. با توجه به اينکه سايپا حاضر به ادامه بازي نشده است، متين برنده اين بازي خواهد بود. اما معمولا نتيجه ديدارهايي که در آن يک تيم زمين بازي را ترک مي‌کند و حاضر به ادامه بازي نمي‌شود، 3 بر صفر اعلام مي‌شود. بنابراين نتيجه اين بازي 3 بر صفر خواهد بود و براي هر گيم نتيجه 25 بر صفر لحاظ مي‌شود.

مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور به صورت 2 از 3 برگزار مي شود. بدين ترتيب شاگردان کارخانه با کسب برتري در مجموع دو ديدار اين مرحله فيناليست شد تا در ديدار نهايي به مصاف کاله برود. کاله دقايقي پيش با غلبه بر پيکان فيناليست شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ