صعود پاري‌سن‌ژرمن و يوونتوس به يک‌چهارم نهايي
تاريخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, | 8:22 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي فوتبال يوونتوس و پاري سن ژرمن به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.

از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 دو بازي به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش فارس ، در يکي از بازي‌هاي حساس شاگردان کارلو آنچلوتي در تيم پاري سن ژرمن در ورزشگاه پارک دِ پرنس ميزبان والنسيايي بودند که در دور رفت در خانه مقابل آنها تن به شکست 2 بر يک داده بود.

در اين بازي زلاتان ايبراهيمووييچ به دليل دريافت کارت قرمز در بازي رفت دو تيم غايب بزرگ لقب گرفته بود و ديويد بکام نيز از روي نيمکت ذخيره‌ها بازي را دنبال مي‌کرد. نيمه اول اين بازي با نتيجه بدون گل مساوي پايان يافت.




در نيمه دوم اين والنسيا بود که توسط جوناس در دقيقه 55 به گل رسيد تا حساسيت بازي با توجه به نتيجه بازي رفت دوچندان شود.

در دقيقه 66 لاوتزي گل خورده پاريسي‌ها را جبران کرد تا بازي با تساوي يک بر يک دنبال شود. در نهايت نيز اين بازي با همين نتيجه پايان يافت تا پاري سن ژرمن در مجموع دو بازي 3 بر 2 پيروز شود و به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.



در بازي ديگر نيز يوونتوس در تورين ميزبان سلتيگ گلاسکو بود. سلتيک نيز در بازي رفت در خانه تن به شکست سنگين 3 بر صفر داده بود و با اميدي ناچيز پا به اين ميدان گذاشته بود.

نيمه اول اين بازي با نتيجه يک بر صفر به سود يوونتوس به پايان رسيد. گل يوونتوس را ماتري در دقيقه 24 به ثمر رساند.




صحنه گل اول يوونتوس توسط ماتري


در نيمه دوم نيز يوونتوس توسط کواگليارلا در دقيقه 65 به گل رسيد تا بازي را 2 بر صفر کند و در مجموع يووه 5 بر صفر از سلتيک پيش افتد.

در نهايت نيز بازي با همين نتيجه پايان يافت تا يوونتوس در مجموع دو بازي رفت و برگشت 5 بر صفر پيروز شده و به يک چهارم نهايي صعود کند.

به اين ترتيب تيم‌هاي يوونتوس و پاري سن ژرمن به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند و به جمع رئال مادريد و دورتموند پيوستند که در شب اول موفق به حذف حريفان و صعود به اين مرحله شده بودند.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ