گزارش برنامه شب گذشته 90
تاريخ : سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, | 10:55 | نویسنده : Amir

مهاجم سابق تيم ملي فوتبال ايران مهمان ويژه برنامه شب گذشته 90 بود.

مسابقه پيامکي برنامه نود شب گذشته به انتخاب برترين تيم ملي در سه دهه اخير اختصاص داشت که بينندگان از بين تيم هاي ملي سال 1984 ،1990، 1996، 1998 و 2004 تيم سال 1998 را به عنوان تيم برتر انتخاب کردند.
* در پايان بازي صباي قم و ذوب آهن که با تساوي بدون گل به پايان رسيد عده اي از هواداران تيم صبا به صمد مرفاوي سرمربي تيم‌شان اعتراض کردند که اين مربي در مصاحبه اي اعلام کرد اين رفتار ها در فوتبال ايران تکراري است و توجهي به اين صحبت ها ندارد.
* مجري برنامه نود به مصاحبه بيات عليه مرفاوي که گفته «او ببيند خودش مي ماند، بعد من را اخراج کند» اشاره کرد و اين مصاحبه را شبيه صحبت هاي پرويز برومند عليه ناصر حجازي بعد از شکست 4 بر 3 استقلال مقابل سايپا در سال هاي دور دانست.
* دوربين برنامه 90 شب قبل بازي پرسپوليس و فجر سپاسي به اطراف ورزشگاه حافظيه رفت و از هواداراني که در سرماي شديد هوا براي تماشاي اين مسابقه از شهر هاي دور خود را به آنجا رسانده بودند، گزارش تهيه کرد.
* وحيد هاشميان گلزن‌ترين لژيونر فوتبال ايران مهمان شب گذشته برنامه نود بود. وي در مورد فعاليتش به عنوان سرمربي در تيم هالشتنبک در ليگ دسته 5 آلمان توضيحاتي را ارائه کرد.
هاشميان در مورد سقف آرزويش در مربيگري گفت: وقتي در آلمان فعاليت مي کنيد مي توانيد آرزو کنيد و با تلاش به اين آرزو برسيد. در ايران با رابطه مي توان به اين آرزو ها رسيد. من در دوران بازيکني از اين روابط نداشتم و استفاده نکردم. شايد از اين موضوع نيز آسيب هم ديده باشم. مربيگري براي من پايان زندگي نيست و اگر روزي در آن موفق نشدم کار ديگري را دنبال مي کنم.
وي در مورد انتقال تيم پاس به همدان گفت: در ايران در سه تيم فتح، پاس و پرسپوليس بازي کردم. دو تيم پاس و فتح از بين رفتند، اميدوارم پرسپوليس باقي بماند که بتوانم بگويم در ايران روزگاري در اين تيم بازي کرده‌ام. امروز همه مي گويند چرا استعداديابي نمي توانيم بکنيم آنوقت خودمان تيم هايي مثل پاس، شاهين تهران و سپيد رود رشت را نابود کرديم.
هاشميان در مورد مقايسه امکانات تيم هاي ليگ برتر ايران با تيم هالشتنبک عنوان کرد: امکانات پرسپوليس با توجه به اينکه مکان تمرينش درست شده بود، خوب بود اما اين امکانات در اندازه همان چيزي است که در دسته 5 آلمان و در تيم ما وجود دارد.
وي در پاسخ به اينکه آيا اعلام کرده بايد به جاي مربي و بازيکن خارجي، مدير خارجي به فوتبال ايران آورده شود، گفت: ما در ايران مديران خوب و با لياقتي داريم. برخي افراد هستند که فوتبالي هم نيستند اما لياقت زيادي دارند و بايد به آن ها وقت بيشتري داد. البته اگر مديران فوتبالي باشند خيلي خوب است. ما مي توانيم در کنار برخي مديران افراد بادانش خارجي را به کشورمان بياوريم تا در برنامه ريزي ها به ما کمک کنند. باشگاه هاي ما تا درآمدزايي نکنند وابسته به افراد و نهاد ها خواهند بود که اين باعث مي شود پيشرفت خوبي نداشته باشند.
* صحنه هايي از برنامه نود در روز 10/10/1379 پخش شد. در اين برنامه دربي 49 که منجر به درگيري بين پرويز برومند با پايان رأفت و حميد استيلي با محمد نوازي شد به نمايش در آمد که براي تماشاگران خاطرات زيادي را زنده کرد.
*در بخش بعدي برنامه نود در مورد وضعيت قرارداد رضا حقيقي صحبت شد. محمد عاري سرپرست تيم فوتبال فجر سپاسي در مصاحبه اي اعلام کرده خريد اين بازيکن يک ميليارد و 250 ميليون تومان هزينه داشته است. او روي خط برنامه نيز حاضر شد و در اين ارتباط صحبت هايي انجام داد. سپس محمود ياوري در اين مورد نکاتي را بيان کرد.
در ميان صحبت هاي سرمربي فجر سپاسي، محمد رويانيان با عصبانيت فراوان روي خط حاضر شد تا جواب صحبت هاي عاري را بدهد.
رويانيان در اين ارتباط خطاب به مجري برنامه، گفت: براي خودتان مي بريد و مي دوزيد و موضوع کذبي را به ميليون ها نفر نشان مي دهيد. شما حق قضاوت نداريد و از رسانه ملي سو استفاده نکنيد. عاري چه کاره است که چنين حرفي مي زند. او بيخود کرده که در اين مورد نظر مي دهد.
وي افزود: من 600 ميليون تومان با افتخار به فجر سپاسي که يک تيم ارزشي است دادم. دوست دارم اگر پول داشته باشم که ندارم به خيلي از تيم ها کمک کنم. براي شما متاسفم که کار ياد مربي خارجي ما داديد و او را کوک کرديد تا از ما شکايت کند.
عاري در پاسخ به رويانيان عنوان کرد: براي اين ادبيات متاسفم. اگر مي خواهيد من را بشناسيد بهتر است از غلامرضا رضايي بازيکن تيم خودتان در مورد من سوال کنيد.
رويانيان در ادامه درددل هاي زيادي بيان کرد و معتقد بود در مدتي که به عنوان مديرعامل در پرسپوليس فعاليت کرده خيلي ها مقابل او سنگ اندازي و حاشيه سازي کردند.
رويانيان معتقد است فجري‌ها به خاطر باخت اين اتهام ها را وارد کردند که اگر قانوني بود اين 3 امتياز را به آن ها تقديم مي کرد.
مديرعامل پرسپوليس گفت: ماندن در فوتبال برايم مثل خوردن زهر است.
او در پايان به دليل عصبانيت بيش از حد خود از همه عذر خواهي کرد.
* غلامرضا بهروان رئيس سازمان ليگ در مصاحبه اي که با برنامه 90 در پايان مسابقه نفت تهران و مس کرمان داشت، در مورد شايعاتي که اخيرا در مورد کنار رفتنش از سازمان ليگ شنيده مي شود، گفت: به قانون احترام مي گذارم و تابع قانون مملکتم هستم. براي من فوتبال از شخص مهم تر است و بر خلاف کساني که خيلي تظاهر مي کنند من چينين عقيده اي دارم.
رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه آيا به دليل بحث بازنشستگي او، براي حضور در اين پست مشکل دارد عنوان کرد: من فکر مي کنم اين موضوع مسئله فرعي است و اصل قضيه چيز ديگري است. اين اصل را هم خودتان بگرديد پيدا کنيد.
* بحث کاپيتاني تيم فوتبال استقلال باز هم مورد بررسي قرار گرفت و مصاحبه هاي صادقي، جباري، منتظري و قلعه نويي در اين ارتباط پخش شد.
* اکبر ميثاقيان سرمربي و جباري زاده مديرعامل تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان نسبت به لغو محروميت تيم فوتبال داماش گيلان از بازي در استاديوم بدون تماشاگر اعتراض داشتند.
در همين راستا هواداران داماش در حرکتي نمادين با زدن چسب بر دهان خود به رأي ابتدايي کميته انضباطي به خاطر محروم شدن از حضور تماشاگران در ديدار خانگي مقابل آلومينيوم اعتراض کردند.
* اسماعيل حسن زاده در مورد اينکه آيا اعتراض امير عابديني باعث شده تا محروميت داماش لغو شود، تصريح کرد: برخي چون از قانون خبر ندارند و نمي دانند تجديد نظر، اعاده دادرسي و ... چيست اين صحبت ها را بيان مي کنند. بر اساس قانون در راي قطعي حق اعاده دادرسي وجود دارد و به همين خاطر اين راي لغو شد و ممکن است با انجام بررسي هاي بعدي راي سنگين تري نيز در نظر گرفته شود.
* براتي کارشناس مسائل حقوقي نسبت به ثبت قرارداد فرهاد مجيدي انتقاد کرد و اين کار را غير قانوني خواند. با توجه به اين که هنوز قرارداد ليام ردي فسخ نشده و باشگاه استقلال مبلغ 84 هزار دلار توافق شده براي فسخ قرارداد اين بازيکن را نپرداخته، به دليل نبودن جاي خالي در ليست اين تيم مجيدي نمي توانسته قراردادش را ثبت کند. براتي همچنين نسبت به راي کميته انضباطي مبني بر فسخ قرارداد ليام ردي اعتراض کرد و از حسن زاده در مورد اينکه بر اساس کدام ماده و قانون چنين حکمي داده سوال پرسيد که رئيس کميته انضباطي در اين مورد پاسخي نداد.
* وضعيت انتخابات هيئت فوتبال استان مرکزي مورد بررسي قرار گرفت. غفاري سال هاست رياست هيئت فوتبال استان مرکزي را برعهده دارد. ساير کانديداها نسبت به اساسنامه اعتراض داشتند و معتقد بودند که اساسنامه به نحوي است که هر بار انتخابات انجام شود افراد رأي دهنده طوري چيده مي شوند که غفاري به عنوان رئيس انتخاب خواهد شد. در اين برنامه دقايقي به بررسي اين موضوع پرداخته شد. همچنين مقرر گرديد تا در برنامه هفته آينده نيز اين موضوع مورد بررسي قرار بگيرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ