لنون:بين سلتيک و يوونتوس يک دريا فاصله بود
تاريخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, | 11:49 | نویسنده : Amir

سرمربي سلتيک معتقد است که فاصله شاگردانش با يوونتوس به اندازه يک دريا بود.

نيل لنون پس از شکست 2 بر صفر مقابل يوونتوس و حذف از ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بايد ببينيم در تابستان چند نفر از بازيکنان مي‌خواهند به تيم‌هاي ديگر ملحق شوند. اين پيشرفت ما را نشان مي‌دهد. مي‌خواهيم بازيکنان جوان‌تر را وارد تيم کنيم، آنها را پرورش دهيم و سپس بفروشيم. اين استراتژي براي ما عالي کار کرده است.

به گزارش فارس،سرمربي 41 ساله سلتيک با بيان اينکه به اندازه يک دريا بين يوونتوس و سلتيک فاصله بود، ادامه داد: من فکر مي‌کنم اختلاف سطح 2 تيم باعث شد که ما بازنده اين دو ديدار باشيم. آمبروسه فرصت بسيار خوبي داشت و مي‌توانستيم در نيمه دوم کار را به تساوي بکشانيم. کسي چه مي‌داند پس از آن چه اتفاقي مي‌افتاد.

وي خاطرنشان کرد: در 15 دقيقه پاياني بازي خوبي به نمايش گذاشتيم، ساماراس يک‌بار مقابل دروازه ظاهر شد و انتظار داشتيم گري هوپر گل بزند؛ اما بوفون مهار فوق‌العاده‌اي انجام داد. در اين مسابقه سطح دو تيم در پايان برنده را تعيين کرد و من فکر مي‌‌کنم که در دو مسابقه همين مسئله حرف اول را زد.

لنون اضافه کرد: اميدوارم تيمم درس‌هاي زيادي گرفته باشد. باشگاه به آنها افتخار مي‌کند و من هم افتخار مي‌کنم که در اين تيم و اين ورزشگاه فوق‌العاده مربيگري مي‌کنم.

سرمربي سلتيک تأکيد کرد: اميدوارم اين بازيکنان جوان با تجربيات‌ خود شکوفا شوند. يوونتوس در هر دو بازي با برنامه عمل کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ