آخرين وضعيت ورزشگاه آزادي پس از برف تهران
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 8:3 | نویسنده : Amir

مدير مجموعه ورزشي آزادي گفت: تماشاگران براي تماشاي بازي استقلال و تراکتورسازي فردا از ساعت 12 به بعد به مجموعه مراجعه کنند.

توفيق کابلي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و استقلال اظهار کرد: با توجه به بارش برف سنگين از روز گذشته در مجموعه آزادي از تماشاگران عزيز ديدار تيم‌هاي استقلال و تراکتورسازي خواهش مي‌کنيم که به ما فرصت دهند تا شرايط را براي برگزاري بازي مهيا کنيم.

اگر بارش برف تا بعد از ظهر قطع شود، بلافاصله ما با حداکثر قوا کار آماده سازي و جمع کردن برف را از روي سکوها و زمين چمن 100 هزار نفري آزادي آغاز خواهيم کرد و سعي مي‌کنيم تا فردا ظهر شرايط را مهيا کنيم. به همين دليل از عزيزان مي‌خواهيم که بعد از ساعت 12 براي تماشاي اين ديدار به ورزشگاه مراجعه کنند.

وي افزود: البته مسئولان فدراسيون فوتبال و ناظر داوري وضعيت زمين چمن استاديوم را بررسي خواهند کرد. اگر بازي قابل انجام بود، آمادگي داريم که شرايط را مهيا کنيم و در صورتي که آنها صلاح نداند باز هم شرايطش را داريم که در روز بعد ميزبان مسابقه باشيم.

مدير مجموعه ورزشي آزادي با اشاره به حضور تماشاگران شهرستاني در اين ديدار، ادامه داد: با توجه به شرايط جوي موجود از تماشاگران شهرستاني تقاضا داريم که ابتدا پيگير زمان بازي باشند تا چنانچه زمان بازي تغيير کرد به زحمت نيفتند و به تهران نيايند و اگر شرايط بازي تغييري نکرد، زماني به تهران سفر کنند که حدود ساعت 12 به استاديوم برسند تا خداي نکرده اذيت نشوند.

کابلي همچنين با اشاره به نشست روز سه‌شنبه شوراي تامين درباره مصوبات اين جلسه به ايسنا گفت: ما در اين نشست درباره استفاده از ورزشگاه تختي در سال آينده صحبت کرديم. با پيگيري مستمر رييس سازمان ليگ و درخواست مجموعه ورزشي آزادي قرار شد سال آينده بازي‌هاي ليگ تنها در ورزشگاه آزادي برگزار نشود و بخشي از آن در استاديوم تختي انجام شود تا کمک بيشتري به حفظ و نگه داري مجموعه آزادي شود.

وي افزود: با توجه به نظر کارشناسي و مهندسي کشاورزي بايد در چمن آزادي بعد از هر بازي 72 ساعت وقفه وجود داشته باشد. ورزشگاه تختي هم به تاييد AFC رسيده و هم اين که بعد از استاديوم آزادي يکي از بهترين ورزشگاه‌ها براي ميزباني رقابت‌هاي فوتبال است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ