وحيد هاشميان در تمرين تيم ملي نوجوانان
تاريخ : سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, | 13:49 | نویسنده : Amir

سرپرست تيم ملي نوجوانان از حضور وحيد هاشميان در اردوي اين تيم و جلسه‌اش با بازيکنان و کادر فني خبر داد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، داود پرهيزکاري سرپرست تيم ملي نوجوانان درباره وضعيت تيم ملي نوجوانان گفت: ديروز تيم ملي نوجوانان يک بازي دوستانه با تيم اميد نفت انجام داد که سه بر دو به سود اميد نفت به پايان رسيد.
وي ادامه داد: تيم ملي نوجوانان در ترکيبش نسبت به مسابقات آسيايي تغييراتي داشته و با اين تغييرات به تورنمنت روسيه مي‌رود. تورنمنتي که تحت جام جهاني کوچک برگزار مي‌شود و تيم‌هاي قدرتمندي در اين رقابتها حضور دارند. رقابتها در سن پترزبورگ برگزار مي‌شود. ايران با تيم‌هاي فنلاند، ترکيه و قزاقستان همگروه است و بازيهاي خوبي در مرحله مقدماتي پيش‌رو داريم. اين تورنمنت مي‌تواند محک خوبي براي تيم ملي نوجوانان باشد.
سرپرست تيم ملي نوجوانان در ادامه گفت: امروز وحيد هاشميان بازيکن سابق تيم ملي هم قرار است در تمرينات تيم ملي نوجوانان حضور پيدا کند و جلسه مشترکي با بازيکنان و کادرفني داشته باشد. تيم ملي نوجوانان با حضور بازيکنان و پيشکسوتان فوتبال ايران روحيه مي گيرد.
پرهيزکاري در پايان گفت: امروز صبح تيم ملي تمرين کرد و بعدازظهر هم تمرين خواهم کرد و فردا هم تمرينات صبح و بعدازظهر خواهد بود. سپس در بامداد پنج شنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک مي کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ