رويانيان سفير طلايي سازمان بهزيستي شد
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 8:5 | نویسنده : Amir

محمد رويانيان از سوي مسئولان سازمان بهزيستي به عنوان سفير طلايي اين سازمان انتخاب و همچنين مايلي‌کهن، پنجعلي و مهدوي‌کيا به عنوان اعضاي هيأت امنا و هيأت موسس، موسسه خيريه باشگاه پرسپوليس معرفي شدند.

محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس به همراه شيريني ، امروز نشستي با افراسيابي يکي از مسئولان ارشد سازمان بهزيستي و حسين شمس سرمربي اسبق تيم ملي فوتسال و مشاور سازمان بهزيستي داشت و درباره مشارکت باشگاه پرسپوليس در امور خيريه ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش ورزش سه به نقل از خبرلايو ، مسئولان سازمان بهزيستي در پايان اين نشست، محمد رويانيان را به عنوان سفير طلايي اين سازمان انتخاب و معرفي کردند و حضور پررنگ باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس در امور خيريه و عام‌المنفعه را اقدام تاثيرگذاري در اين زمينه دانستند.

محمد رويانيان در اين ملاقات تاکيد کرد؛ با شکل‌گيري و فعال کردن هر چه بيشتر موسسه خيريه، باشگاه پرسپوليس تلاش‌هاي خود براي مشارکت هر چه بيشتر پرطرفدارترين تيم آسيا در امور خيريه را مضاعف خواهد کرد و در اين راه از بزرگان و پيشکسوتان پرسپوليس دعوت به همکاري خواهد نمود تا بتوان در راه رسيدن به اهداف مورد نظر، موفقيت‌هاي بيشتري را کسب کرد.

در همين زمينه محمد رويانيان با محمد مايلي‌کهن، محمد پنجعلي و مهدي مهدوي‌کيا به منظور حضور فعال در موسسه خيريه باشگاه پرسپوليس گفتگو کرد و نظرات آنها را جويا شد. مايلي‌کهن، پنجعلي و مهدوي‌کيا نيز موافقت خود را با حضور در موسسه خيريه پرسپوليس اعلام داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ