نفرزاده:شاگردانم خودجوش زمين را ترک کردند
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 8:59 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم واليبال سايپا گفت: با اتفاقاتي که در سالن مسابقه رخ داد مشخص شد که چرا وراميني‌ها براي گرفتن ميزباني اينقدر تلاش مي‌کردند.

فرهاد نفرزاده در خصوص شکست برابر متين ورامين و حاشيه‌هاي که در آن بازي رخ داد که منجر به شکست تيم سايپا شد اظهار داشت: بازي در ورامين کار بسيار سختي است. در آخرين هفته دور برگشت که کاله به مصاف ورامين رفت هم کادر فني و هم بازيکنان کاله اعلام کردند که انجام بازي‌هاي پلي‌آف در ورامين غيرممکن است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در حالي که مي‌توانستند با نتيجه مثلا 3 بر 2 بازنده باشند، اما ترجيح دادند که 3 بر يک نتيجه را واگذار کنند تا مجبور نباشند در پلي‌آف هم به مصاف ورامين بروند. فکر نمي‌کنم در ليگ امسال تيمي قدرتمندتر از کاله آمل حضور داشته باشد؛ وقتي آملي‌ها چنين اظهار نظري مي‌کنند همه بايد متوجه عمق فاجعه شوند.

نفرزاده خاطرنشان کرد: بازي آخر دور برگشت اهميت چنداني براي تيم‌ها نداشت و همه شاهد بودند که وراميني‌ها چه شرايطي رقم زدند؛ با اين شرايط فکر مي‌کنم نيازي نباشد که من در خصوص بازي در ورامين آنهم براي رسيدن به فينال صحبت کنم.

سرمربي تيم واليبال سايپا عنوان کرد: کادر فني تيم متين از ابتدا اين تيم را قهرمان ليگ مي‌دانست. آنها خود را نماينده ايران در رقابت‌هاي آسيايي مي‌دانند و اين موضوع را به تماشاگران خود هم منتقل کرده‌اند. فکر مي‌کنم با اين شرايط اين ذهنيت به وجود مي‌آيد که تحت هر شرايطي متين بايد به فينال مي‌رسيد.

نفرزاده با بيان اينکه اتفاقات عجيب در بازي ما با متين کم نبود؛ از کدام بگويم؟ ادامه داد: ما جوان‌ترين تيم ليگ بوديم. با اين تيم جوان بازي کردن در شرايط ورامين سخت است. با اين حال 48 ساعت قبل از مسابقه اعلام مي‌کنند که بازي سوم بايد در ورامين انجام شود؛ ما چگونه مي‌توانستيم در مدت 48 ساعت براي اين مسابقه برنامه‌ريزي کنيم؟ اين در حالي است که ميزبان بازي کاله و پيکان مشخص بوده و آملي‌ها قطعا بايد در تهران برابر پيکان قرار مي‌گرفتند، يا در سالن خانه واليبال يا در سالن 12 هزار نفري.

وي با بيان اينکه شرايط براي ما متفاوت بود اظهار داشت: خواستيم در اين مدت کوتاه هتل بگيريم که اعلام کردند تمام هتل‌هاي ورامين پر هستند که از داورزني خواستيم به ما کمک کند و با هماهنگي‌هاي لازم شرايط را فراهم کند. حتي نماينده ما تا ساعت 14 روز سه‌شنبه هم پيگير داستان بود، اما به نتيجه‌اي نرسيد تا اينکه پس از آن با منت و درگيري 5 اتاق به ما دادند که در پايين‌تر سطح ممکن بود.

سرمربي تيم واليبال سايپا گفت: ما مجبور شديم در هر اتاق 5-6 بازيکن را جا بدهيم، اما با تمام اين شرايط شاهد بوديد که ما در زمين بازي و در 3 گيم اول تيم متين را شکست داديم.

نفرزاده با اشاره به اتفاقات عجيب اين مسابقه، ادامه داد: در اواسط بازي ناگهان برق قطع شد و هنگامي که سالن تاريک بود يکي از داوران خط هم تغيير پيدا کرد و فرد ديگري ادامه مسابقه را قضاوت کرد؛ در واقع خط‌نگه‌دار همراه برق رفت.

وي افزود: در صحنه‌اي که قبل از زدن اسپک عندليب برق قطع شد داور امتياز را به ورامين داد و صحنه را تکرار نکرد، اما در گيم پنجم بازيکن ورامين تور را گرفت و از آن آويزان شد و کاملاً خطا کرد، اما داور خطا اعلام نکرد و گفت که بازيکن ورامين آسيب ديده است! من مي‌خواهم بدانم وقتي هيچ اتفاقي رخ نداده است، داور چگونه مي‌گويد که بازيکن ورامين آسيب ديده است؟

وي گفت: داور در اين صحنه اعلام کرد که سرويس مجدداً زده شود، اما در صحنه‌اي که قبل از زدن اسپک برق قطع شد تکرار اعلام نکرد و امتياز را به ورامين داد. در امتياز 19 بر 17 به سود ما فياضي از منطقه دو براي ما امتياز گرفت و نتيحه بازي 20 بر 17 به سود ما شد، اما از ميز منشي به داور اعلام کردند که خطاي پاسور سايپا بوده و امتياز 19 بر 18 مي‌شود. از اين صحنه‌ها در بازي کم نبود؛ وقتي 4 امتياز در يک گيم را داور از ما مي‌گيرد ما چطور مي‌توانيم به بازي ادامه دهيم؟

سرمربي تيم واليبال سايپا خاطرنشان کرد: من تيم را بيرون نکشيدم؛ بازيکنان به صورت خودجوش و در اعتراض به داوري اينکار را کردند. من اصلا دخالت نکردم و هيچ موافقت و مخالفتي نکردم. به نظر من ما در گيم سوم هم برنده شده بوديم و ادامه بازي برايم اهميتي نداشت. با اين کارهايي که کردند مشخص شد که چرا براي گرفتن ميزباني تلاش مي‌کردند.

وي افزود: در داخل زمين اتفاقاتي رخ داد و بازي تمام شد. متاسفانه برخي‌ها براي موفقيت خود دست به هر کاري مي‌زنند. فضايي که حاکم شده فضاي واليبال نيست، بلکه دست‌هاي خارج از واليبال هستند که دوست ندارم در اين خصوص صحبت کنم، چراکه در حيطه کاري من نيست.

نفرزاده گفت: من براي داوران مسابقه بسيار احترام قائل هستم، اما فيروزي و ذوقي تنها داوران ايران که نيستد؛ سوال من اين است که در مدت يک هفته چرا بايد دو قضاوت سنگين به اين داوران داده شود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ