نامه جديد باشگاه راه‌آهن به سازمان ليگ
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 9:49 | نویسنده : Amir

باشگاه راه‌آهن در نامه‌اي به سازمان ليگ بر برگزاري ديدار با پرسپوليس در ورزشگاه اکباتان تاکيد کرد.

به گزارش ايسنا، باشگاه راه‌آهن در نامه‌اي به سازمان ليگ، ضمن اشاره به کارهايي که براي برگزاري باکيفيت بازي راه‌آهن-پرسپوليس در ورزشگاه اکباتان انجام داده، بار ديگر بر حق ميزباني خود در تمام مسابقات ليگ تاکيد کرد. در اين نامه آمده است:

جناب آقاي تاج

سرپرست محترم سازمان ليگ برتر فوتبال ايران

با سلام واحترام

به استحضار مي‌رساند: پيرو مکاتبات و تاکيدات قبلي، اين باشگاه بر حفظ و استفاده از حق ميزباني خود در تمامي مسابقات آتي از جمله مسابقه مورخ 20 اسفند مقابل پرسپوليس در استاديوم اکباتان که به عنوان استاديوم نخست اين باشگاه مورد تاکيد مراجع ذيربط داخلي و AFC قرار گرفته و با صرف هزينه‌هاي بسيار زياد از هر جهت استانداردهاي لازم براي برگزاري مسابقات را به دست آورده، تاکيد مي‌نمايد.

ادامه سلب حق ميزباني از باشگاهها و استمرار اين روند غيرعادلانه سبب خواهد شد اين باشگاه حتي امکان برگزاري مسابقات خود در استاديومي که به تازگي با صرف چند ده ميليارد تومان هزينه در منطقه 19 شهرداري تهران خريداري کرده را در سال بعد نداشته باشد و سرمايه‌گذاري‌هاي باشگاه در اين خصوص توجيه و ارزش خود را از دست بدهد و ادامه حضور بخش خصوصي در عرصه ورزش و کارآفريني که مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب و مسئولين کشور است با چالش و سختي مواجه شود.

در عين حال که معتقديم استاديوم اکباتان با توجه به محصور بودن و امکانات و شرايط فني، قابليت برگزاري مسابقه را دارد، از لحاظ موقعيت ترافيکي و ... با تلاشي که اين باشگاه براي تامين پارکينگ و موارد ديگر نموده و هماهنگي‌هايي که با شوراياري محله و بسيج منطقه اکباتان و مناطق اطراف صورت داده و نيز با عنايت به زمان برگزاري مسابقه که در روز غيرتعطيل است، برگزاري اين مسابقه در استاديوم اکباتان جلوه‌اي از عدالت محوري در ورزش و عرصه نمايش همدلي مسئولين شهري، ورزشي، امنيتي و اجتماعي خواهد بود و استقبال مردم و فوتبال دوستان را نيز به همراه خواهد داشت و ارزشي بر ارزشهاي نظام جمهوري اسلامي ايران خواهد افزود و اقتدار بيشتر آنرا موجب خواهد شد.

به اميد آن که در اين جهت مورد حمايت مسئولين ذيربط از جمله مسئولين سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال و به ويژه اعضاي محترم شوراي تامين قرار گيريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ