تيم ملي فوتسال به روسيه سفر کرد
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 10:18 | نویسنده : Amir

ملي‌پوشان فوتسال ايران براي انجام بازي دوستانه بامداد امروز (جمعه) راهي روسيه شدند.

تيم ملي فوتسال ايران قرار است فردا و پس فردا دو بازي با روسيه انجام دهد و براي آمادگي در اين تورنمنت از دوشنبه تمرينات پرفشاري را در کمپ تيم‌هاي ملي برگزار کرده بود.

به گزارش ايسنا،ملي‌پوشان فوتسال ايران ساعت 4 بامداد امروز (جمعه) تهران را به مقصد امارات ترک کردند تا از طريق فرودگاه دوبي به مسکو بروند! البته بازي ها در مسکو برگزار نمي شود و کاروان تيم ملي با پرواز چارتر به شهر تيومن خواهد رفت.

طبق گفته مصطفي عمادي، سرپرست تيم ملي، در صورت عدم تاخير در پروازها ملي پوشان ساعت سه بعدازظهر امروز در هتل شهر تيومن مستقر مي شوند.

عمادي در پاسخ به اين پرسش که چرا کاروان تيم ملي به صورت مستقيم به مسکو پرواز نکرد، به ايسنا گفت: پرواز مستقيم به مسکو وجود داشت اما زمان بندي پرواز به شکلي بود که اگر مي خواستيم مستقيم برويم بايد از مسکو تا تيومن را با اتوبوس طي مي کرديم. اما تيم ملي با برنامه فعلي با پرواز چارتر از مسکو به تيومن خواهد رفت.

سيد رضا افتخاري، رييس کميته‌ فوتسال نيز با تيم ملي به روسيه رفته تا از نزديک شاهد عملکرد خسوس باشد. مربي اسپانيايي تيم ملي که به صورت موقتي هدايت ايران را بر عهده دارد، چنانچه بتواند نتيجه‌ مورد انتظار کميته‌ فوتسال را کسب کند، در سمتش ابقا خواهد شد. البته طبق گفته افتخاري، شرط ماندن خسوس، تنها پيروزي مقابل روسيه نيست و بازي فني تيم ملي ملاک اصلي رييس کميته‌ فوتسال است.

با اين حال دو بازي فوتساليست‌هاي ايران مقابل روسيه براي خسوس کاندلاس سرنوشت ساز است و آينده او در ايران را مشخص مي‌کند. اين در حالي است که منطق اصلي ديدارهاي دوستانه، ارزيابي عملکرد بازيکنان است، اما در دو بازي پيش‌روي ايران، اين بار سرمربي تيم ملي زير ذره‌بين قرار مي گيرد.

همه اين‌ها باعث شده تا "پروفسور" فوتسال در روزهاي قبل از اعزام برنامه فشرده‌اي براي بازيکنانش داشته باشد و او حتي به قدري ديدار با روسيه را حساس مي‌داند که در گفت و گو با ايسنا اعلام کرده بود براي شکست روسيه بايد با پوتين ديدار کند!

خسوس که علاقه زيادي براي برداشتن نام «موقتي» از روي اسمش در نيمکت تيم ملي ايران دارد، حتي پيش از رفتن به روسيه حاضر شد مبلغ قراردادش را 50 درصد کاهش دهد تا در صورت عدم نتيجه‌گيري هم، کميته‌ فوتسال را براي نگه داشتنش به وسوسه بيندازد! اما زماني موقتي بودن خسوس در تيم ملي مطرح بود که گزينه‌اي به نام «حسين شمس» مورد توجه کميته‌ فوتسال قرار داشت، اما به نظر مي‌رسد با توجه به حمله اخير سرمربي سابق تيم ملي به افتخاري، ديگر بازگشت او منتفي شده باشد و خسوس در صورت کسب هر نتيجه‌اي در روسيه، سکان هدايت پر افتخارترين تيم آسيا را تا چندين سال آينده در اختيار بگيرد.

اسامي ملي‌پوشاني که تيم ملي را در اين سفر همراهي مي‌کنند به شرح زير است:

مصطفي نظري، سپهر محمدي، مجتبي نصيرنيا، محمد کشاورز، سيد علي کيايي، بابک سهرابي، طاها مرتضوي، محمد طاهري، علي اصغر حسن زاده، عليرضا وفايي، قدرت بهادري، ابوالقاسم عروجي، اسماعيل وطن خواه ، مهدي جاويد و حسين طيبي.

همچنين احمد اسماعيل پور در تمرين چهارشنبه تيم ملي مصدوم شد و با صلاحديد پزشک تيم ملي نمي تواند ايران را مقابل روسيه همراهي کند.

ميثم شيرزاد، پزشک تيم ملي در اين رابطه به خبرنگار ايسنا گفت: اسماعيل پور در تمرين چهارشنبه از ناحيه زانو پاي چپ دچار کشيدگي درجه يک رباط داخلي پا شد. اگر او به روسيه مي‌رفت و براي تيم ملي بازي مي‌کرد ممکن بود مصدوميتش افزايش يابد، به همين دليل به او گفتيم تا در ايران بماند و با انجام فيزيوتراپي به وضعيت بهبودي برسد. اسماعيل پور حداقل به دو هفته‌ استراحت نياز دارد.

مهاجم تيم فوتسال ايران که موفق شد به عنوان آقاي گلي ليگ برتر فوتسال دست يابد يکي از اميدهاي اصلي خسوس کاندلاس در دو بازي دوستانه مقابل روسيه بود. به اين ترتيب سرمربي تيم ملي فوتسال ايران 15 بازيکن براي رويارويي با روسيه در اختيار خواهد داشت.

همچنين رضا لک، محمد هاشم زاده، امير فراشي و دکتر قدرت الله باقري به عنوان دستيار، خسوس را در روسيه همراهي مي‌کنند.

 تيم ملي فوتسال ساعت 14 شنبه و 17 يکشنبه به وقت محلي به مصاف روسيه مي‌رود. تيم ملي اميد ايران به سرمربيگري محمد رضا حيدريان نيز در اين سفر حضور دارد و قرار است دو ديدار با تيم ملي اميد روسيه انجام دهد. همچنين آخرين تمرين تيم اميد در روز گذشته با حواشي هم همراه بود و يکي از بازيکنان که به دليل مشکل خروجي از همراهي تيم اميد باز ماند، به قدري ناراحت بود که اشکش جاري شد و تمام مربيان براي دلداري با او صحبت کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ