ايران ميزبان رقابتهاي فوتبال ساحلي غرب آسيا
تاريخ : سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, | 13:52 | نویسنده : Amir

رئيس دپارتمان فوتبال ساحلي از برگزاري مسابقات فوتبال ساحلي غرب آسيا براي اولين بار به ميزباني ايران خبر داد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، پريا شهرياري، رئيس دپارتمان فوتبال ساحلي در خصوص پيشنهادي که از سوي ايران به فدراسيون فوتبال غرب آسيا WAFFمبني بر برگزاري مسابقات فوتبال ساحلي غرب آسيا ارائه شده بود، گفت: حدود شش ماه پيش پيشنهاد برگزاري اولين دوره فوتبال ساحلي غرب آسيا را به ميزباني ايران در ماه مارچ به اين فدراسيون ارائه کرديم که در جلسات متعددي مطرح شد و در نهايت در آخرين جلسه هيات رئيسه WAFF که هفته گذشته با حضور علي کفاشيان برگزار شد مطرح و به تصويب رسيد.
وي افزود: فدراسيون غرب آسيا نامه اي به فدراسيونهاي عضو خود مبني بر اعلام آمادگي آنها براي حضور در اين تورنمنت در تاريخ 5 مارچ ارسال کرده و کشورهاي عضو نيز موافقت خود را هم اعلام کرده اند. تاکنون شش کشور عراق، کويت، فلسطين، سوريه، قطر ، ايران و اردن اعلام آمادگي کردند تا در اولين دوره اين مسابقات که به ميزباني ايران برگزار خواهد شد شرکت کنند. البته احتمال افزايش تيمها وجود دارد.
رئيس دپارتمان کميته فوتبال ساحلي کشور در خصوص زمان برگزاري اين رقابتها گفت: در پيشنهاد اوليه، فدراسيون فوتبال ايران اسفند ماه را به فدراسيون فوتبال غرب آسيا پيشنهاد داد ولي بدليل اينکه موافقت برگزاري اين مسابقات خيلي دير به ما اعلام شد و با توجه به فرصت کمي که تا اسفند ماه در اختيار داريم درخواست داديم تا زمان برگزاري اولين دوره اين مسابقات از اسفندماه به ارديبهشت ماه 92 تغيير کند که قرار شد به فدراسيونها عضو تاريخ جديد را اعلام و پس از موافقت به ما ابلاغ کنند.
شهرياري در پايان در مورد محل برگزاري اين مسابقات گفت: جلسه اي را با اعضاي کميته فوتبال ساحلي و مسئولين برگزار کرديم و در نهايت قرار شد تا با همکاري مسئولين ورزش جزيره کيش امکانات سخت افزاري مناسبي براي برگزاري اين مسابقات تا قبل از تاريخ مشخص شده فراهم شود تا ميزباني خوبي را در اين زمينه داشته باشم. اميدواريم اين مسابقات پايه گذار راه اندازي مسابقات براي تيم ملي و باشگاهي در سطح آسيا توسط کنفدراسيون فوتبال آسيا AFC باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ