تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 14:5 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با وجود اخبار منتشره هنوز هيچ صحبتي از سوي باشگاه با من براي فصل آينده نشده است.

سيد‌جلال حسيني در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه پرسپوليس با وي براي فصل آينده اظهار داشت: با وجود اخبار منتشره هنوز از سوي باشگاه با من براي فصل آينده هيچ صحبتي نشده البته بايد اين را اعلام کنم الان ما شرايط حساسي را در جام حذفي و حتي ليگ برتر داريم پس براي اين کارها وقت هست.

به گزارش فارس،وي افزود: مهمترين مسئله برايم رسيدن پرسپوليس به يک جام است ما بازي بسيار سختي را مقابل داماش در پيش داريم. البته به نظرم زياد مکان اين بازي نبايد براي ما مهم باشد چون بايد در هرکجا که اين بازي برگزار شود فقط به برد فکر کنيم چون راه ديگري براي فيناليست شدن نداريم.

حسيني درباره بازي با راه‌آهن نيز گفت: بازي در ليگ برتر براي ما يک نوع اعاده حيثيت است تا خودمان را به بالاي جدول بکشانيم. به همين دليل بچه‌ها مصمم هستند موفقيت در جام حذفي را در ليگ برتر هم تکرار کنند. اتفاقات تلخي براي ما متاسفانه در ليگ برتر مخصوصا در نيم‌فصل اول افتاد که ضربه‌هاي بدي خورديم اما خدا را شکر مي‌کنم که در جام حذفي خيلي از اين مسائل را جبران کرديم و حالا بايد اين راه را تا دقيقه 90 ادامه دهيم. مطمئن باشيد اگر ماجرا را در جام حذفي تمام شده ببينيم دچار ضربه خواهيم شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ