حاشيه‌ بازي استقلال و تراکتور‌سازي2
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 15:22 | نویسنده : Amir

هواداران تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در اعتراض به عدم اجازه آنها در ورزشگاه شعار«استاديوم خاليه، آذري جا نداره» را سر دادند.


در چارچوب هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال ايران تيم‌هاي استقلال و تراکتور‌سازي از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر مي‌روند.

به گزارش فارس،درگيري ميان هواداران تراکتور‌سازي و استقلال به دليل عدم اجازه ورود هواداران تبريزي به ورزشگاه به وقوع پيوست. هواداران دو تيم به سمت يکديگر دقايقي برف پرتاب مي‌کردند که در اين بين نيروي انتظامي دوربين‌هايي که مشغول فيلم‌برداري از اين اتفاقات بودند را ضبط کردند. در حال حاضر هيچ مشکلي وجود ندارد و هواداران دو طرف به تشويق تيم هاي خود مشغول هستند.

*هواداران تبريزي در اعتراض به عدم اجازه ورود آنها به ورزشگاه شعار «استاديوم خاليه، آذري جا نداره» را سر دادند.

*در حالي که حدود 3 ساعت تا شروع مسابقه باقي مانده جايگاه‌هاي اختصاص داده شده به هواداران تراکتور‌سازي تقريبا پر شده و با اين وجود بسياري از هواداران اين تيم پشت درهاي ورزشگاه هستند.

*بعد از چند دقيقه که اجازه ورود هواداران به ورزشگاه را نمي‌دادند مشاهده مي‌شود که باز هم هواداران تبريزي در حال ورود به استاديوم هستند.

*مديرعامل تراکتورسازي در ميان هواداران حاضر شد و به آنها اعلام کرد که آرامش خود را حفظ کنند چرا که مسئولان قول دادند تا به هواداران اين تيم در ورزشگاه جا دهند.

*حدود 10 هزار هوادار تراکتوري در ورزشگاه حضور دارند و اين در حالي است که تعداد هواداران استقلال تا به اين لحظه حدود 2 هزار نفر است.

*هواداران دو تيم دقايقي نيز عليه يکديگر به فحاشي پرداختند و همچنان هواداران تراکتور‌سازي گاهي عليه امير قلعه‌نويي شعار سر مي‌دهند.

*با توجه به اينکه براي بسياري از خبرنگاران تبريزي کارت سازمان ليگ صادر نشده است آنها براي ورود به ورزشگاه با مشکل روبرو هستند و اين مسئله کار خبرنگاران را دچار مشکل کرده است.

*بسياري از هواداران تراکتور‌سازي پشت گيشه‌هاي بليت‌فروشي در انتظار حضور در ورزشگاه هستند و به همين خاطر شعار مي‌دهند.

*هواداران تراکتورسازي که در بيرون ورزشگاه حضور دارند ميرشاد ماجدي را ديدند که در اطراف ورزشگاه بود. آن ها در اعتراض به سرپرست استقلالي‌ها که اين روز ها در صحبت هايش تأکيد زيادي به اينکه تنها 10 درصد ورزشگاه را به تراکتورسازي مي دهند شعار «فدراسيون آبي همينه، همينه؛ استاديوم خاليه آذري جا نداره» را سردادند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ