حاشيه‌هاي ديدار سپاهان و صباي قم
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 18:8 | نویسنده : Amir

ديدار سپاهان مقابل صباي قم به دليل شهادت هوادار سپاهان با يک دقيقه سکوت آغاز شد.

 تيم هاي فوتبال سپاهان و صباي قم در چارچوب هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 16:00 به مصاف يکديگر رفتند. اين ديدار در نهايت با پيروزي 2 بر صفر سپاهان به پايان رسيد.

*بازي سپاهان و صباي قم با يک دقيقه سکوت آغاز شد. سيد محسن رضازاده از هواداران سپاهان که از مهندسان کارخانه سپاهان فولاد مبارکه است در عمليات تروريستي بين الحرمين هفته گذشته جان خود را از دست داد. به همين خاطر بازيکنان سپاهان بازوبند مشکي اي نيز بر دست بسته بودند.

*مرتضي کاشي در اواخر نيمه اول با وجود اينکه کارت زرد داشت با تکل از پشت محمد رضا خلعتبري را سرنگون کرد. سپاهاني ها به شدت روي اين صحنه اعتراض داشتند و معتقد بودند که داور بايد با نشان دادن کارت زرد دوم اين بازيکن را اخراج کند.

*فرشيد طالبي و شهاب گردان قبل از شروع مسابقه به سمت نيمکت سپاهان رفتند و با صمد مرفاوي خوش و بش کردند.

*حدود 3 هزار نفر با جضور در ورزشگاه فولاد شهر اين مسابقه را از نزديک نگاه مي کنند.

*تماشاگران سپاهان تيم خود را به شدت تشويق مي کنند و بعد از زدن گل اول شعار قهرماني سر مي دهند.

*احمد جمشيديان پايش دچار گرفتگي شده بود و خلعتبري و سوکاي بالاي سر اين بازيکن حضور يافته و پاي او را نگه داشتند. اين اتفاق در حالي رخ داد که صمد مرفاوي به بازيکنان صبا اعلام کرد بازي را ادامه بدهند تا پس از اعتراض بازيکنان سپاهان داور بازي را قطع کند. بعد از اين اتفاق هواداران سپاهان شعار مرفاوي ضد فوتبال را سر دادند.

*در دقيقه 89 مسابقه رسول خوروش سرپرست تيم فوتبال سپاهان به دليل اعتراض هايي که به داور چهارم انجام مي داد از کنار زمين اخراج شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ