سرخپوشان پرسپوليس در ايستگاه راه‌آهن
تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | 12:19 | نویسنده : Amir

4ديدار پاياني هفته بيست و نهم ليگ برتر روز يکشنبه برگزار مي‌شود و در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها پرسپوليس به مصاف راه آهن مي‌رود.

به گزارش فارس، چهار ديدار پاياني هفته بيست و نهم ليگ برتر روز يکشنبه برگزار مي‌شود. در اين روز تيم‌هاي فولاد، نفت تهران و پرسپوليس يعني تيم‌هاي چهارم تا ششم جدول به ميدان مي‌روند. در انتهاي جدول هم ديدار حساس آلومينيوم هرمزگان و ذوب آهن برگزار مي‌شود. نگاهي به اين 4 مسابقه مي‌اندازيم؛

فولاد - گهر دورود؛ فولاد مقابل دومين تيم ته جدولي!

فولاد هفته گذشته در کمال ناباوري بعد از 19 بازي بدون باخت مقابل نفت آبادان تيم هجدهم جدول شکست خورد و اکنون ميزبان ديگر تيم انتهاي جدولي است. شاگردان فرکي اگر مقابل گهر به پيروزي برسند همچنان در رده چهارم باقي‌ مي‌مانند و اگر امتياز از دست بدهند باز هم چهارم هستند. گهر هم اگر در اين بازي بازنده شود تقريبا اميدهايش را براي بقا از دست خواهد داد هرچند روي کاغذ همچنان شانس بقا دارد. بايد ديد مايلي‌کهن که هفته گذشته به خاطر شعار عليه داوري به نشانه اعتراض نيمکت تيمش را ترک کرد مي‌تواند در اهواز به بقا در ليگ برتر اميدوار بماند يا سقوط با يک تيم ديگر را هم در کارنامه‌اش ثبت خواهد شد.

نفت تهران - فجرسپاسي؛ نبرد مربيان اصفهاني

فجر سپاسي بعد از پيروزي شش گله مقابل آلومينيوم هرمزگان راهي تهران مي‌شود تا برابر نفت تيم پنجم جدول بازي کند. نفت هفته گذشته برابر تراکتورسازي شکست خورد تا اين هفته براي از دست ندادن پله پنجم تلاش کند. اگر نفت امتياز از دست بدهد ممکن است به رده ششم سقوط کند و پرسپوليس جايش را بگيرد. فجرسپاسي هم در صورت پيروزي مي‌تواند از رده يازدهم تا هشتم بالا بيايد و جانشين راه آهن شود البته به شرطي که راه آهن مقابل پرسپوليس بازنده شود و شاگردان ياوري هم در تهران سه امتياز از نفت بگيرند. نبرد دو مربي اصفهاني ديدني خواهد بود. منصور ابراهيم‌زاده و محمود ياوري به اندازه کافي از يکديگر شناخت دارند البته ياوري پير فوتبال ايران است و تجربه بيشتري دارد.

آلومينيوم هرمزگان - ذوب آهن؛ بازي شش امتيازي

ديدار تيم‌هاي چهاردهم و پانزدهم جدول ليگ، بازي شش امتيازي محسوب مي‌شود. آلومينيوم 27 امتيازي که فقط يک امتياز بيشتر از ذوب آهن دارد اگر مي‌خواهد همچنان در ليگ برتر بماند بايد در اين بازي خانگي پيروز شود. پرويز مظلومي بعد از باخت شش بر صفر هفته گذشته کار سختي داشته تا وضعيت تيمش را به حالت طبيعي برگرداند. مظلومي هنوز با آلومينيوم پيروز نشده و دو مساوي و يک باخت شش بر صفر حاصل حضورش در اين تيم بوده است. با اين حال مديران باشگاه آلومينيوم اعلام کردند که براي پيروزي خانگي مقابل ذوب آهن پاداش ويژه تعيين کرده‌اند. ذوب آهن هم بعد از تغيير و تحول در مديريت کارخانه دگرگون شده است و بازيکنانش با انگيزه دوچندان در ميدان تلاش مي‌کنند تا سقوط نکنند بنابراين آنها نيز نمي‌خواهند در اين بازي حساس و فينال گونه ته جدولي‌ها بازنده شوند. مساوي هر دو تيم را در همان رده‌هاي چهاردهم و پانزدهم نگه مي‌دارد و بيشتر به سود تيمي مثل داماش گيلان در رده سيزدهم است.

راه آهن - پرسپوليس؛ سرخپوشان شکست ناپذير در ايستگاه راه آهن

باشگاه راه آهن تلاش کرد که در ديدار با پرسپوليس از حق ميزباني خود استفاده کند و در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف سرخپوشان تهراني برود اما از ابتدا هم معلوم بود که مسئولان با برگزاري مسابقه در ورزشگاه کوچک اکباتان موافقت نخواهند کرد. به اين ترتيب بازي دو تيم در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. يحيي گل‌محمدي سرمربي محبوب پرسپوليس در 14 مسابقه متوالي شکستي نداشته است. پرسپوليس با صعود به مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي روحيه و انرژي بيشتري گرفته است. سرخپوشان اگر بتوانند راه آهن را شکست بدهند ممکن است به رده پنجم برسند البته به شرطي که نفت در تهران به فجر امتياز بدهد. علي دايي که در آستانه اين بازي حساس با حبيب کاشاني مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس آشتي کرده دوست ندارد اين جشن آشتي کنان بعد از آن همه مصاحبه عليه کاشاني خراب شود. راه آهن اگر مقابل پرسپوليس بازنده شود امکان دارد از رده هشتم حتي به رده يازدهم سقوط کند و اگر بتواند پرسپوليس را ببرد هم رکورد شکست ناپذيري گل‌محمدي را شکسته و هم با يک رده صعود روي پله هفتم مي ايستد. دايي و گل‌محمدي همبازيان سابق در تيم ملي همچنان با يکديگر رفاقت دارند اما اين رفاقت در طول 90 دقيقه تبديل به رقابتي سخت و نفس‌گير خواهد شد. پرسپوليس اگر از ايستگاه راه آهن به سلامت عبور کند ممکن است تحت شرايطي به کسب سهميه آسيايي در ليگ هم اميدوار شود.


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ