استقلال 10 نفره تراکتورسازي را شکست داد
تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | 12:23 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال استقلال 10 نفره تراکتورسازي را شکست داد و با اقتدار صدرنشين ماند.

تيم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر به مصاف تيم تراکتورسازي تبريز رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

خسرو حيدري در دقيقه 17 دچار مصدوميت شد و نتوانست به بازي ادامه بدهد و جواد نکونام که در اين بازي نيمکت‌نشين بود به جاي او وارد ميدان شد.

نکونام در دقيقه 31 با ضربه‌اي زميني از داخل محوطه جريمه براي استقلال گلزني کرد.

استقلال که در نيمه دوم 10 نفره بود، سعي کرد بازي را اداره کند و توانست مقابل حملات گسترده تراکتورسازي مقاومت کند.

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به آرش برهاني بازيکن استقلال در دقيقه 39 به دليل ضربه‌اي که با سر به بازيکن تراکتورسازي زد با نشان دادن کارت قرمز از زمين اخراج کرد.

قاسم دهنوي از تراکتورسازي و سياوش اکبرپور از استقلال کارت زرد گرفتند.

با اين پيروزي استقلال 59 امتيازي شد و به صدر جدول برگشت. استقلال در بازي فينال‌گونه ليگ تراکتورسازي نزديک‌ترين رقيب خود را شکست داد تا به تنهايي در صدر قرار بگيرد. تراکتورسازي نيز با اين شکست 55 امتيازي باقي ماند و به رده سوم سقوط کرد. سپاهان هم با 56 امتياز دوم است.



*ترکيب استقلال:

مهدي رحمتي، پژمان منتظري، خسرو حيدري (از دقيقه 17 جواد نکونام)، علي حمودي، اميرحسين صادقي، ساموئل، مجتبي جباري (از دقيقه 90+1 حنيف عمران‌زاده)، هاشم بيک‌زاده، آرش برهاني، سياوش اکبرپور و فرزاد حاتمي (از دقيقه 68 فرهاد مجيدي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي



*ترکيب تراکتورسازي:

مهدي ثابتي، مصطفي اکرامي (از دقيقه 72 مسعود ابراهيم‌زاده)، مرتضي اسدي، محمد نصرتي، محمد ايران‌پوريان، مهدي کياني، مهدي کريميان، قاسم دهنوي (از دقيقه 60 جواد کاظميان)، فلاويو لوپز، محمد ابراهيمي (از دقيقه 79 گيلسون سوارس) و سيد مهدي سيد صالحي.

سرمربي: توني اوليويرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ