آرزويم در سال 92حضور تيم ملي در برزيل است
تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | 14:47 | نویسنده : Amir

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: يکي از آرزوهاي بزرگم در سال 92 حضور تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل است.

 

 

کريم انصاري‌فرد اظهار داشت: ابتدا جا دارد پيشاپيش سال 1392 را به همه هموطنان عزيزم در سراسر جهان تبريک بگويم و اميدوارم سال خوب، بانشاط و خوبي را داشته باشند.

به گزارش فارس،وي افزود: همينکه سالم هستم خدا را صد هزار مرتبه شکر مي‌کنم چون يک دنيا برايم ارزش دارد. به نظرم هيچ چيزي بالاتر از سلامتي نيست که خوشبختانه از اين نعمت خدا من بهره بردم.

انصاري‌فرد ادامه داد: من تمام تلاشم را انجام دادم تا در تمام زمينه‌هاي مختلف موفق باشم اما بايد قبول کنيم روزي دست خدا است و او هر چيزي بخواهد همان اتفاق مي‌افتد. من هم از اين موضوع مستثني نيستم و از خداي بزرگ نه زياد روزي مي‌گيرم و نه کمتر. در کل براي قسمتي که برايم در نظر گرفته شده خدا را شکر مي‌کنم.

وي خاطرنشان کرد: من در سال جديد به عنوان يک عضو کوچک فوتبال ايران از همه مردم مي‌خواهم تا دعا کنند تيم ملي ايران راهي جام جهاني شود. اين يکي از آرزوهاي قلبي من در سال جديد است. اگر تيم ملي به جام جهاني برود قطعا رشته فوتبال رونق پيدا مي‌کند و ما پيشرفت زيادي خواهيم کرد. اين موضوع براي من ارزش زيادي دارد.

وي افزود: خرداد ماه بسيار سختي را در پيش داريم و بايد همه فکر و ذهنمان در سال 92 کمک به تيم ملي باشد. اميدوارم در خرداد سال آينده با وجودي که کمي دير است اما يک عيدي خوب از طرف فوتبال به هواداران بدهيم.

وي در پايان از اظهار‌نظر درباره پرسپوليس خودداري کرد.


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ