نيمار: حضور در اروپا رؤياي من است
تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | 15:36 | نویسنده : Amir

ستاره برزيلي سانتوس بر رؤياي حضورش در اروپا تأکيد کرد.

نيمار تمايلش براي پيوستن به فوتبال اروپا را تأييد کرد اما اعلام کرد که هيچ اولويتي براي رفتن به بارسلونا يا رئال مادريد ندارد.

به گزارش فارس،مهاجم 21 ساله سانتوس که مذاکراتي با غول‌هاي اسپانيايي داشته است، تأکيد کرد که هنوز تيم خاصي را انتخاب نکرده است.

وي در اين باره اظهار داشت:‌ هيچ تيمي اولويت من نيست؛ بارسلونا و رئال مادريد دو باشگاه بزرگ هستند. بارسلونا در سال‌هاي گذشته با فوتبالش تمام تيم‌ها را ترسانده و بدون شک يکي از بهترين تيم‌هاي جهان است.

ستاره برزيلي خاطرنشان کرد: بازي در اروپا يک رويا است. نمي‌دانم چه زماني خواهد بود. اين تصميمي است که بر عهده من است و من هرگاه در اين باره تصميم گرفتم، با تيم‌هاي پيشنهاد دهنده مذاکره خواهم کرد.

وي در خصوص مقايسه ميان رونالدو و مسي خاطر نشان کرد: آنها 2 ستاره بزرگ هستند. هر تيمي خواهان جذب مسي و رونالدو است. هرکدام ويژگي‌هاي خاص خودش را دارد و قابل مقايسه نيستند. آنها 2 اسطوره هستند، 2 ستاره، 2 بت اما اگر بخواهم امروز به بهترين بازيکن دنيا رأي بدهم مسي را انتخاب مي‌کنم.

هدف بلند مدت نيمار رساندن کشورش به قهرماني در جام جهاني در خاک خود است اما او به خوبي از وظيفه خود در قبال تيم ملي کشورش آگاه است و در اين باره گفت: اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم بايد سخت کار کنيم. قهرماني در جام جهاني رويايي است که من دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ