واکنش باشگاه استقلال به اظهارات جعفري
تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | 16:12 | نویسنده : Amir

مدير روابط عمومي استقلال مي‌گويد واکنش هواداران استقلال در روز جمعه پاسخي به چهار هفته توهين هواداران تراکتورسازي به قلعه‌نويي بوده است.

محمد سررشته‌داري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره اظهارات اخير جعفري، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: به نظرم بايد با اين مسائل به گونه‌اي ديگر نگاه شود. ابتدا اينکه چهار هفته‌ي متوالي است که در تبريز عليه امير قلعه‌نويي شعار داده مي‌شود و باشگاه استقلال و همچنين امير قلعه‌نويي نسبت به اين توهين‌ها واکنشي نشان نداده‌اند. ما اعتقاد داريم اگر بنا به واکنش باشد، بايد کميته انضباطي ابتدا به آن شعارها واکنش داشته باشد. دوم اينکه خود آقاي حسن‌زاده، رييس کميته انضباطي در استاديوم حاضر بودند و نياز نيست کسي براي ايشان تعيين تکليف کند. سوم اينکه به گواه خبرگزاري‌ها شروع شعارهاي تحريک‌آميز از سوي هواداران تراکتور و در حوالي ساعت 14 بود.

وي در رابطه با ماجراي کاظميان گفت: آقاي کاظميان حرکتي را انجام دادند که از چشم حراست ورزشگاه آزادي دور نماند. به هر حال ايشان يک رفتار ناشايست و زننده انجام دادند که بازخوردش آنچه که ديديد، شد.

مدير روابط عمومي استقلال در پايان افزود: باشگاه استقلال به هيچ وجه با مسائل اين چنيني موافق نيست و اگر اتفاق افتاده باشد هم از سوي مجموعه استقلال اين مسئله محکوم است ولي فراموش نکنيد حرمت امامزاده را متولي بايد داشته باشد. زماني که چهار هفته‌ي پياپي به قلعه‌نويي توهين مي‌شود، بايد منتظر واکنش‌هاي هواداران استقلال هم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ