دهنوي،کاظميان،اسدي و ايرانپوريان مصدوم‌هستند
تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, | 15:2 | نویسنده : Amir

پزشک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز اعلام کرد دهنوي، کاظميان، ايرانپوريان و اسدي از مصدوميت جزئي رنج مي‌برند.

هومن ثابت در مورد شرايط مصدومان تراکتورسازي گفت: اميرحسين صادقي در ديدار تراکتورسازي و استقلال در صحنه‌اي با استوک به زانوي قاسم دهنوي مي‌زند. خوشبختانه آسيب‌ديدگي به ليگامنت پاي اين بازيکن را دچار مشکل نمي کند و تنها استخوان‌هاي نرم زانوي او دچار آسيب‌ديدگي مي‌شود. فعلا درد کمي در پاي دهنوي وجود دارد و او مشغول آب درماني است تا هرچه زودتر مشکلش برطرف شود.

به گزارش فارس ، وي افزود: در اين بازي ناخن پاي راست جواد کاظميان دچار ضرب‌خوردگي شده و کمي از اين ناحيه احساس درد مي‌کند. همچنين مچ پاي مرتضي اسدي در صحنه‌اي مي‌پيچد که او با وجود درد بازي را ادامه مي‌دهد. کارهاي درماني روي پاي اين بازيکن در حال انجام است و اميدواريم تا روز بازي با الجيش قطر بتواند به آمادگي کامل برسد.

پزشک تراکتورسازي تاکيد کرد: ايرانپوريان نيز از ناحيه دوقلوي پاي راست دچار کشيدگي شده و اين روزها آب‌درماني مي‌کند. در جريان بازي اين موضوع را به من اعلام کرد. اميدواريم درد پاي او هرچه زودتر تمام شود تا بتواند تيم را در ديدار مقابل الجيش همراهي کند.

ثابتي خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه آسيب‌ديدگي هاي بازيکنانمان تازه رخ داده نمي‌توانيم در مورد رسيدنشان به بازي نظر قطعي بدهيم. اما اميدوار هستيم که اين مشکل ها برطرف شوند و پيش‌بيني مي‌کنيم که همه آنها به بازي مقابل الجيش برسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ